Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Asistent/ka obchodního oddělení
THS CZ s.r.o.
Místo práce
Praha 9 - Černý Most, Hlavní město Praha
Praha 9 - Černý Most, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného klienta, technologickou společnost poskytující služby v oblasti ICT, hledáme kandidáty/ky na pozici Asistent/ka obchodního oddělení.
Náplň práce:
- vyhledávání a evidence obchodních výběrových řízení v externích zdrojích, včetně pravidelného reportingu
- pravidelné zpracování poptávek
- správa a vedení agendy poptávek a pravidelný reporting
- pravidelný reporting dle pokynů vedení společnosti
- poskytování prvotních informací o produktech a službách společnosti zákazníkům
- úzká spolupráce a součinnost s obchodními zástupci
- logistika - zejména za včasné a úplné objednání a dodání zboží
- CRM správa kontaktů a kontrola aktuálnosti pipeline
Náplň práce:
- vyhledávání a evidence obchodních výběrových řízení v externích zdrojích, včetně pravidelného reportingu
- pravidelné zpracování poptávek
- správa a vedení agendy poptávek a pravidelný reporting
- pravidelný reporting dle pokynů vedení společnosti
- poskytování prvotních informací o produktech a službách společnosti zákazníkům
- úzká spolupráce a součinnost s obchodními zástupci
- logistika - zejména za včasné a úplné objednání a dodání zboží
- CRM správa kontaktů a kontrola aktuálnosti pipeline
Zaměstnanecké výhody, benefity
- možnost profesního i osobního růstu
- tvořivou, náročnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
- školení na nové technologie
- finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech
- práce v moderním prostředí
- zaměstnanecké benefity (Sick days, cafeteria systém, stravenky, vitaminový program, dovolená navíc, výuka angličtiny aj.)
- tvořivou, náročnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace
- školení na nové technologie
- finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a zkušenostech
- práce v moderním prostředí
- zaměstnanecké benefity (Sick days, cafeteria systém, stravenky, vitaminový program, dovolená navíc, výuka angličtiny aj.)
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
významný klient, technologicka společnost poskytující služby v oblasti ICT
významný klient, technologicka společnost poskytující služby v oblasti ICT
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
ekonomické
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- zkušenosti z obchodního oddělení technologické společnosti výhodou
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- pečlivost, zručnost, samostatnost a zodpovědnost
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
- pečlivost, zručnost, samostatnost a zodpovědnost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
THS CZ s.r.o. je poradenská společnost, poskytující komplexní služby v oblasti ekonomického poradenství a řízení lidských zdrojů.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2661296
Datum zveřejnění: 25.7.2016
2016-07-25
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent Společnost: THS CZ s.r.o.