Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Projektový manažer s NJ / Facility Management
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Středočeský kraj
Středočeský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
dle dohody
dle dohody
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Koordinace a optimalizace procesů v dané oblasti
• Implementace vzorových dokumentů, popisů a směrnic
• Správa databáze dokumentů
• Organizace školení facility manažerů a terénních techniků
• Zodpovědnost za pravidelné revizní a servisní činnosti
• Aplikace mezinárodních požadavků na údržbu a provoz prodejen
• Jednání na vysoké úrovni s domácími a zahraničními dodavateli a vyhodnocování kvality jejich služeb
• Hledání optimalizací v rámci údržby a provozu prodejen a nákladů souvisejících se správou nemovitostí
• Reporting a zpracovávání faktur externích dodavatelů
• Implementace vzorových dokumentů, popisů a směrnic
• Správa databáze dokumentů
• Organizace školení facility manažerů a terénních techniků
• Zodpovědnost za pravidelné revizní a servisní činnosti
• Aplikace mezinárodních požadavků na údržbu a provoz prodejen
• Jednání na vysoké úrovni s domácími a zahraničními dodavateli a vyhodnocování kvality jejich služeb
• Hledání optimalizací v rámci údržby a provozu prodejen a nákladů souvisejících se správou nemovitostí
• Reporting a zpracovávání faktur externích dodavatelů
Zaměstnanecké výhody, benefity
• Uplatnění na zodpovědné odborné pozici v renomovaném potravinářském řetězci
• Výrazný odborný růst, uplatnění na nově vzniklé pozici
• Motivující finanční ohodnocení
• Balíček zaměstnaneckých benefitů
• Příjemné pracovní prostředí v moderním areálu
• Smlouva na 1/2 roku na dobu určitou s možností přechodu na smlouvu na dobu neurčitou
• Výrazný odborný růst, uplatnění na nově vzniklé pozici
• Motivující finanční ohodnocení
• Balíček zaměstnaneckých benefitů
• Příjemné pracovní prostředí v moderním areálu
• Smlouva na 1/2 roku na dobu určitou s možností přechodu na smlouvu na dobu neurčitou
Informace o náboru
Hlavním zaměřením této pozice je zodpovědnost za optimalizaci procesů, za efektivní realizaci výběrových řízení a za snižování nákladů. Důležité je rovněž řízení dvou facility manažerů a několika techniků. Pracoviště je v severním okolí Prahy a působnost v přilehlé části Středočeského kraje. Jedná se o vynikající příležitost pro schopné uchazeče v perspektivním oboru a v renomované společnosti, úspěch v dané pozici je navíc předpokladem k dalšímu reálnému kariérnímu růstu.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Maloobchod
Pro našeho klienta, významný retailový potravinářský řetězec, hledáme schopného projektového manažera pro OPTIMALIZACI a KOORDINACI
Pro našeho klienta, významný retailový potravinářský řetězec, hledáme schopného projektového manažera pro OPTIMALIZACI a KOORDINACI
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Windows - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Počet let praxe
6
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• Prokazatelná úspěšná praxe na obdobné pozici podmínkou
• Silná extrovertní osobnost schopná prosazovat plnění cílů v oblasti facility managementu
• Vynikající komunikační, argumentační a prezentační dovednosti
• Schopnost efektivního vedení menšího týmu techniků
• Schopnost přijetí vysoké zodpovědnosti
• Flexibilita, nadprůměrná angažovanost a pracovní nasazení
• Znalost NJ na jednací úrovni (min. úroveň B2)
• SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe technického směru
• Silná extrovertní osobnost schopná prosazovat plnění cílů v oblasti facility managementu
• Vynikající komunikační, argumentační a prezentační dovednosti
• Schopnost efektivního vedení menšího týmu techniků
• Schopnost přijetí vysoké zodpovědnosti
• Flexibilita, nadprůměrná angažovanost a pracovní nasazení
• Znalost NJ na jednací úrovni (min. úroveň B2)
• SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe technického směru
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1781283
Datum zveřejnění: 1.9.2014
2014-09-01
lokalita: Středočeský kraj Pozice: Facility manager, Projektový manažer Společnost: Trenkwalder a.s.