Supplier quality engineer

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Chomutov
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- sledování dodržování kvality dodavatelů
- řízení a zpracování reklamací
- reporting o průběžném dodržování kvality dodavatelů
- spoluúčast při jednáních v oblasti rozvoje jakosti
- plánování, realizace a reporting auditů procesů a výrobků dodavatelů


VÁŠ PROFIL:
- VŠ / ÚSO elektrotechnické, strojní, technické zaměření
- znalosti z oboru elektroniky
- praxe v řízení jakosti
- dobrá znalost AJ slovem i písmem nutná
- znalost systému a nástrojů řízení jakosti (8D, Cpk, Fishbone, Pareto, IPC)
- zkušenosti v oblasti řízení projektů
- znalost výrobních procesů
- organizační schopnosti, analytické myšlení, komunikační schopnosti, samostatnost, rozhodovací schopnosti


NAŠE NABÍDKA:
- zaměstnání ve stabilní firmě
- možnost osobního růstu a získávání poznatků také v mateřské společnosti v zahraničí
- možnost dalšího vzdělávání
- příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky na stravování


Nástup:
ihned

Místo práce:
Chomutov

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Pro našeho klienta, zahraniční společnost zabývající se výrobou napájecích zdrojů, hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1861746  Datum zveřejnění: 9.9.2014