Vedoucí oddělení exportu

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- odpovědnost za rozvoj obchodní činnosti společnosti na zahraničních trzích, zodpovědnost za obrat a marži
- vytváření a rozvoj prodejní strategie v jednotlivých státech pro export
- stanovení a plnění obchodních cílů v jednotlivých zemích
- vedení malého týmu obchodních manažerů
- analýza trhu, sledování konkurence, statistiky
- tvorba obchodních nabídek pro klíčové projekty
- formování obchodní politiky
- zahraniční služební cesty

VÁŠ PROFIL:
- min. SŠ vzdělání ekonomického či obchodního směru
- velmi dobrou znalost AJ slovem i písmem podmínkou
- dobrá znalost dalšího cizího jazyka podmínkou (NJ, FJ nebo RJ)
- min. 5 let praxe s obchodem v zahraničí
- zkušenosti s vedením kolektivu, motivací
- proaktivní přístup, flexibilita, loajálnost, technické myšlení
- dobré komunikativní a vyjednávací dovednosti
- znalost práce na PC – MS Office
- ŘP skupiny B – aktivní řidič

NAŠE NABÍDKA:
- zajímavá práce ve stabilní výrobní společnosti
- pracovní smlouva na dobu neurčitou
- pružná pracovní doba
- mobilní telefon, notebook,
- vzdělávací kurzy, školení
- příspěvky na stravování

Nástup:
dohodou

Místo práce:
Sušice

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Zpracování dřeva a výroba dřevařských výrobků, výroba nábytku

Pro našeho klienta, předního výrobce interiérových a vchodových dveří, hledáme vhodného
kandidáta / tku na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1960454  Datum zveřejnění: 18.12.2014