Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Supply chain manager
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeňský kraj
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění potřebných surovin a materiálu v potřebném množství, kvalitě a termínu
- zodpovědnost za budování a udržování kvalitních dodavatelsko-odběratelských vztahů s interními i externími zákazníky
- podíl na procesu sestavování plánu výroby a zásob dle požadavků zákazníků, tvorba reportů a analýz, podle kterých optimalizuje náklady dodavatelsko-odběratelského řetězce a zefektivňuje jednotlivé procesy
- výběrová řízení na dodavatele, hodnocení dodavatelů
- odpovědnost za výši zásob zabezpečující řádný provoz ve finančním objemu daném plánem
- vedení reklamačních řízení
- dodržování požadavků systému jakosti dle EN ISO 9001 včetně příslušných nástaveb
- BOZP a PO na svěřeném pracovišti
VÁŠ PROFIL:
- min. SŠ vzdělání
- aktivní znalost anglického jazyka podmínkou
- znalost německého jazyka výhodou
- min. 5 let praxe na obdobné pozici
- uživatelská znalost práce na PC – MS Office
- komunikativní a vyjednávací dovednosti
- řidičský průkaz skupiny B
NAŠE NABÍDKA:
- práce ve výrobní společnosti s tradicí
- možnost zvyšování kvalifikace a zkušeností
- firemní vzdělávání
Nástup:
dohodou
Místo práce:
Tachov
- zajištění potřebných surovin a materiálu v potřebném množství, kvalitě a termínu
- zodpovědnost za budování a udržování kvalitních dodavatelsko-odběratelských vztahů s interními i externími zákazníky
- podíl na procesu sestavování plánu výroby a zásob dle požadavků zákazníků, tvorba reportů a analýz, podle kterých optimalizuje náklady dodavatelsko-odběratelského řetězce a zefektivňuje jednotlivé procesy
- výběrová řízení na dodavatele, hodnocení dodavatelů
- odpovědnost za výši zásob zabezpečující řádný provoz ve finančním objemu daném plánem
- vedení reklamačních řízení
- dodržování požadavků systému jakosti dle EN ISO 9001 včetně příslušných nástaveb
- BOZP a PO na svěřeném pracovišti
VÁŠ PROFIL:
- min. SŠ vzdělání
- aktivní znalost anglického jazyka podmínkou
- znalost německého jazyka výhodou
- min. 5 let praxe na obdobné pozici
- uživatelská znalost práce na PC – MS Office
- komunikativní a vyjednávací dovednosti
- řidičský průkaz skupiny B
NAŠE NABÍDKA:
- práce ve výrobní společnosti s tradicí
- možnost zvyšování kvalifikace a zkušeností
- firemní vzdělávání
Nástup:
dohodou
Místo práce:
Tachov
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti výroby plastových obalů , hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti výroby plastových obalů , hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 1960463
Datum zveřejnění: 18.12.2014
2014-12-18
lokalita: Plzeňský kraj Pozice: Manažer logistiky, Nákupčí, Vedoucí nákupu Společnost: Trenkwalder a.s.