Supply chain manager

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- zajištění potřebných surovin a materiálu v potřebném množství, kvalitě a termínu
- zodpovědnost za budování a udržování kvalitních dodavatelsko-odběratelských vztahů s interními i externími zákazníky
- podíl na procesu sestavování plánu výroby a zásob dle požadavků zákazníků, tvorba reportů a analýz, podle kterých optimalizuje náklady dodavatelsko-odběratelského řetězce a zefektivňuje jednotlivé procesy
- výběrová řízení na dodavatele, hodnocení dodavatelů
- odpovědnost za výši zásob zabezpečující řádný provoz ve finančním objemu daném plánem
- vedení reklamačních řízení
- dodržování požadavků systému jakosti dle EN ISO 9001 včetně příslušných nástaveb
- BOZP a PO na svěřeném pracovišti

VÁŠ PROFIL:
- min. SŠ vzdělání
- aktivní znalost anglického jazyka podmínkou
- znalost německého jazyka výhodou
- min. 5 let praxe na obdobné pozici
- uživatelská znalost práce na PC – MS Office
- komunikativní a vyjednávací dovednosti
- řidičský průkaz skupiny B

NAŠE NABÍDKA:
- práce ve výrobní společnosti s tradicí
- možnost zvyšování kvalifikace a zkušeností
- firemní vzdělávání


Nástup:
dohodou


Místo práce:
Tachov

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba


Pro našeho klienta, společnost působící v oblasti výroby plastových obalů , hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1960463  Datum zveřejnění: 18.12.2014