Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office/Admin assistant
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Praha 4, Hlavní město Praha
Praha 4, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
zkrácený úvazek
Termín nástupu
15.02.2016
15.02.2016
Mzdové podmínky (brutto)
17500
17500
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho významného zákazníka hledáme na pozici Office/Admin assistant
Administrative assistant for the Czech and Polish office; support wide range of tasks including:
• Administrative support for Czech and Poland offices
• Finance and Accounting – Purchase Order entry; close cooperation with Accounts Payable and Central Finance, verifying invoice accuracy, Error tracking, related data collection/consolidation
• Office management agenda – Maintaining relations with suppliers (office rental, car lease, mobile providers, phones/internet, cleaning agencies, office supplies providers, health and safety etc.), New supplier selection when necessary, contract management in cooperation with Procurement and Legal department, Petty cash, Mail evidence
• Support sales – Regular reports preparation, Other Support necessary
• HR agenda – Position advertising, Supporting hiring process, Job fair organization/company presentation, Employee Onboarding, Payroll data preparation, cooperation with payroll processor. Local support for regional HR.
• Travel support – meeting organization (both in CZ and abroad), visitors support, arranging accommodation and taxi
Minimum requirements:
• Good time management and organizational skills
• Must be able to act independently and use own judgment regarding how to handle incoming requests and information
• Detail oriented with follow-through skills
• Must possess a positive attitude and be effective in a team environment
• Must be able to maintain confidentiality, discreet and reliable
• Ability to collaborate across functions
• Good communication capabilities and customer-oriented mindset
• Fluent in English conversation and writing; college or above degree is preferred
• Proficiency with Microsoft Office (Primarily Excel, Power Point and Word)
• Preferred qualifications: experience with SAP
Minimum Education Level: HS Graduate or Equivalent
Part time (25 hours)
Job Location: Prague 4
Sallary : 17500kč
Administrative assistant for the Czech and Polish office; support wide range of tasks including:
• Administrative support for Czech and Poland offices
• Finance and Accounting – Purchase Order entry; close cooperation with Accounts Payable and Central Finance, verifying invoice accuracy, Error tracking, related data collection/consolidation
• Office management agenda – Maintaining relations with suppliers (office rental, car lease, mobile providers, phones/internet, cleaning agencies, office supplies providers, health and safety etc.), New supplier selection when necessary, contract management in cooperation with Procurement and Legal department, Petty cash, Mail evidence
• Support sales – Regular reports preparation, Other Support necessary
• HR agenda – Position advertising, Supporting hiring process, Job fair organization/company presentation, Employee Onboarding, Payroll data preparation, cooperation with payroll processor. Local support for regional HR.
• Travel support – meeting organization (both in CZ and abroad), visitors support, arranging accommodation and taxi
Minimum requirements:
• Good time management and organizational skills
• Must be able to act independently and use own judgment regarding how to handle incoming requests and information
• Detail oriented with follow-through skills
• Must possess a positive attitude and be effective in a team environment
• Must be able to maintain confidentiality, discreet and reliable
• Ability to collaborate across functions
• Good communication capabilities and customer-oriented mindset
• Fluent in English conversation and writing; college or above degree is preferred
• Proficiency with Microsoft Office (Primarily Excel, Power Point and Word)
• Preferred qualifications: experience with SAP
Minimum Education Level: HS Graduate or Equivalent
Part time (25 hours)
Job Location: Prague 4
Sallary : 17500kč
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
pomáhá zákazníkům řešit problémy a vyvíjet nová elektronická zařízení, která činí svět chytřejším, zdravějším, zelenějším a zábavnějším
pomáhá zákazníkům řešit problémy a vyvíjet nová elektronická zařízení, která činí svět chytřejším, zdravějším, zelenějším a zábavnějším
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Polský jazyk - Úplný začátečník (A1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2409608
Datum zveřejnění: 25.1.2016
2016-01-25
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Asistent Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 17500