Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Vedoucí logistiky
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Okres Bruntál
Okres Bruntál
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.01.2017
01.01.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
- příjem objednávek, plánování výroby, dodávka komponentů
- koordinace činností oddělení logistiky
- jednání s dodavateli, komunikace se zákazníky
- koordinace činností s centrálním nákupem
- LEAN skladu, hledání úspor
- vedení týmu podřízených
Profil uchazeče:
- SŠ vzdělání s maturitou (např. logistika, ekonomika)
- anglický jazyk pro denní využití, ideálně úroveň B1 - komunikativní
- výhodou jsou zkušenosti na obdobné pozici
- umět koordinovat a plánovat aktivity v rámci týmu
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- výhodou jsou zkušenosti z mezinárodního prostředí jiné společnosti
Naše nabídka:
- být součástí společnosti, která věří v inovace a LEAN, vlastník certifikátu ISO 9001 a WCA
- práce na hlavní pracovní poměr ve stabilní mezinárodní společnosti
- příspěvek na stravování, 25 dnů dovolené, jazykové a další vzdělávání, penzijní připojištění
- nástup možný ihned
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontaktními údaji mailem.
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s.sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“, a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.
- příjem objednávek, plánování výroby, dodávka komponentů
- koordinace činností oddělení logistiky
- jednání s dodavateli, komunikace se zákazníky
- koordinace činností s centrálním nákupem
- LEAN skladu, hledání úspor
- vedení týmu podřízených
Profil uchazeče:
- SŠ vzdělání s maturitou (např. logistika, ekonomika)
- anglický jazyk pro denní využití, ideálně úroveň B1 - komunikativní
- výhodou jsou zkušenosti na obdobné pozici
- umět koordinovat a plánovat aktivity v rámci týmu
- znalost práce na PC
- řidičský průkaz sk. B
- výhodou jsou zkušenosti z mezinárodního prostředí jiné společnosti
Naše nabídka:
- být součástí společnosti, která věří v inovace a LEAN, vlastník certifikátu ISO 9001 a WCA
- práce na hlavní pracovní poměr ve stabilní mezinárodní společnosti
- příspěvek na stravování, 25 dnů dovolené, jazykové a další vzdělávání, penzijní připojištění
- nástup možný ihned
Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontaktními údaji mailem.
Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s.sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“, a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Ostatní průmyslová výroba
Pro našeho klienta, mezinárodní výrobní společnost, hledáme vhodného uchazeče na pozici:
Pro našeho klienta, mezinárodní výrobní společnost, hledáme vhodného uchazeče na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Vzdělání v oboru
logistika, ekonomika
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Řidičský průkaz
B
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2784422
Datum zveřejnění: 27.10.2016
2016-10-27
lokalita: Okres Bruntál Pozice: Dispečer, Disponent, Logistik, Vedoucí dopravy Společnost: Trenkwalder a.s.