Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Nákupčí se znalostí AJ
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Oslavany, Brno - venkov
Oslavany, Brno - venkov
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
27.03.2017
27.03.2017
Mzdové podmínky (brutto)
28000-30000
28000-30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce :
- zajištění nákupu režijního materiálu a služeb pro výrobu
- po zaučení postupně převezmete kooperaci až do počátku sériové výroby
- spolupráce na nových projektech, rozvoj dodavatelů
- spolupráce s ostatními odděleními ve firmě (např. logistika, kvalita)
- zpracovávání reportů a analýz
- Nákupčí je přímo podřízen manažerovi logistiky a evropského nákupu
Požadavky :
- znalost technické dokumentace a strojírenství
- orientace v prostředí nákupu
- znalost ISO norem
- dobrá znalost AJ (a min. základní znalost NJ výhodou)
- dobrá znalost Excel, Word
- profesionální vystupování a vyjednávací schopnosti
- aktivní řidič skupiny B s ochotou pravidelně cestovat
- praxe ve strojírenské firmě nebo orientace v automotive výhodou (NE podmínkou)
Nabízíme:
- HPP na dobu neurčitou, přímo v kmenu společnosti
- mzda 27.000 až 30.000Kč
- zajímavá práce v mezinárodním prostředí
- zaškolení u odborníků
- motivující platové ohodnocení (zaručená měsíční mzda + prémie)
- 13.plat a dovolená navíc (v závislosti na délce HPP)
- různé benefity - jako např. jazykové kurzy v pracovní době, elektronické stravenky a další
V případě zájmu prosím zasílejte své CV na email: [email protected].
- zajištění nákupu režijního materiálu a služeb pro výrobu
- po zaučení postupně převezmete kooperaci až do počátku sériové výroby
- spolupráce na nových projektech, rozvoj dodavatelů
- spolupráce s ostatními odděleními ve firmě (např. logistika, kvalita)
- zpracovávání reportů a analýz
- Nákupčí je přímo podřízen manažerovi logistiky a evropského nákupu
Požadavky :
- znalost technické dokumentace a strojírenství
- orientace v prostředí nákupu
- znalost ISO norem
- dobrá znalost AJ (a min. základní znalost NJ výhodou)
- dobrá znalost Excel, Word
- profesionální vystupování a vyjednávací schopnosti
- aktivní řidič skupiny B s ochotou pravidelně cestovat
- praxe ve strojírenské firmě nebo orientace v automotive výhodou (NE podmínkou)
Nabízíme:
- HPP na dobu neurčitou, přímo v kmenu společnosti
- mzda 27.000 až 30.000Kč
- zajímavá práce v mezinárodním prostředí
- zaškolení u odborníků
- motivující platové ohodnocení (zaručená měsíční mzda + prémie)
- 13.plat a dovolená navíc (v závislosti na délce HPP)
- různé benefity - jako např. jazykové kurzy v pracovní době, elektronické stravenky a další
V případě zájmu prosím zasílejte své CV na email: [email protected].
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Pro našeho významného zákazníka v oblasti strojírenství - hledáme vhodné uchazeče na pozici Nákupčí s AJ.
Pro našeho významného zákazníka v oblasti strojírenství - hledáme vhodné uchazeče na pozici Nákupčí s AJ.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
technický, strojírenský, obchod
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Visio - Pokročilý
Microsoft Project - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Visio - Pokročilý
Microsoft Project - Pokročilý
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- orientace v prostředí nákupu
- profesionální vystupování a vyjednávací schopnosti
- profesionální vystupování a vyjednávací schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2920116
Datum zveřejnění: 3.3.2017
2017-03-03
lokalita: Brno - venkov Pozice: Nákupčí, Vedoucí nákupu Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 28000-30000