Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Pracovník klienstského centra
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
29.05.2017
29.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
24000
24000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hlavní odpovědnosti:
-Zodpovídání dotazů klientů a pojišťovacích zprostředkovatelů e-mailem, telefonicky, případně osobně
- Poskytování informací o produktech, službách a mimořádných nabídkách společnosti
- Kontaktování klientů dle potřeb společnosti
-Podpora recepce společnosti
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC – MS Office
- Velmi dobré komunikační a argumentační schopnosti
- Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Příjemný hlasový projev a vystupování, odolnost vůči stresu
- Týmová spolupráce
- Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, pohotovost
- Komunikační znalost anglického jazyka
Nabízíme:
- Různorodou a samostatnou práci
- Získání cenných zkušeností z pojišťovnictví
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Menší oddělení pasivní klientské linky
- Zázemí renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu
téměř 23 let
- Pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních
kancelářích OC Quadrio
- Pracovní doba: pondělí – čtvrtek 8 – 16,30 hod., pátek 8 – 15,30 hod.
- Stravenky, týden dovolené navíc a další firemní benefity
Termín nástupu: ihned
Typ pracovního vztahu: dlouhodobá spolupráce na základě přidělení k práci pracovní agenturou – pracovní smlouva na 2 roky s možností prodlužování
-Zodpovídání dotazů klientů a pojišťovacích zprostředkovatelů e-mailem, telefonicky, případně osobně
- Poskytování informací o produktech, službách a mimořádných nabídkách společnosti
- Kontaktování klientů dle potřeb společnosti
-Podpora recepce společnosti
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC – MS Office
- Velmi dobré komunikační a argumentační schopnosti
- Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Příjemný hlasový projev a vystupování, odolnost vůči stresu
- Týmová spolupráce
- Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, pohotovost
- Komunikační znalost anglického jazyka
Nabízíme:
- Různorodou a samostatnou práci
- Získání cenných zkušeností z pojišťovnictví
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Menší oddělení pasivní klientské linky
- Zázemí renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu
téměř 23 let
- Pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních
kancelářích OC Quadrio
- Pracovní doba: pondělí – čtvrtek 8 – 16,30 hod., pátek 8 – 15,30 hod.
- Stravenky, týden dovolené navíc a další firemní benefity
Termín nástupu: ihned
Typ pracovního vztahu: dlouhodobá spolupráce na základě přidělení k práci pracovní agenturou – pracovní smlouva na 2 roky s možností prodlužování
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení
životní pojišťovna
životní pojišťovna
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2941823
Datum zveřejnění: 15.5.2017
2017-05-15
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Klientský pracovník Společnost: Trenkwalder a.s.
Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 24000