Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Accounts Payable Manager (45-50.000)
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Brno - město
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- Řídit AP (Account Payable) oddělení prostřednictvím delegování pracovních úkolů
- Vést pracovní a mzdové agendy svého týmu
- Nábor zaměstnanců týmu, alokace pracovních sil do týmů
- Definovat a kontrolovat plnění cílů AP oddělení
- Sledovat výkonnosti, reportovat výsledků (KPIs) a pravidelně hodnotit podřízené
- Identifikovat hrozby a příležitosti
- Zlepšovat pracovní metody
- Podílet se na vytváření interních účetních manuálů a firemní dokumentace
- Účastnit se implementací nových procesů do SSC (Shared service centre)
- Pravidelně informovat AP oddělení a SSC Manažera o důležitých skutečnostech
- Dohlížet nad reconciliacemi a konfirmací stavu závazků
- Schvalovat faktury v rámci tolerance dané interními předpisy
POŽADUJEME:
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka (C1/B2)
- Vynikající znalost AP procesů a znalost ekonomických a účetních procesů a terminologie
- Systematičnost, analytické schopnosti, odpovědnost, důslednost
- Dobré komunikační schopnosti
- Výbornou znalost práce s PC
- Otevřenost a respekt k druhým
- Schopnost vedení lidí
NABÍZÍME:
- Příjemný kolektiv, který funguje jako jeden tým
- Jazykové vzdělávání ZDARMA - široké spektrum podporovaných jazyků
- Příspěvek na životní/penzijní připojištění
- Dotované obědy
- Občerstvení na pracovišti ZDARMA
- 5 týdnů dovolené
Nástup:
- Dle dohody
- Řídit AP (Account Payable) oddělení prostřednictvím delegování pracovních úkolů
- Vést pracovní a mzdové agendy svého týmu
- Nábor zaměstnanců týmu, alokace pracovních sil do týmů
- Definovat a kontrolovat plnění cílů AP oddělení
- Sledovat výkonnosti, reportovat výsledků (KPIs) a pravidelně hodnotit podřízené
- Identifikovat hrozby a příležitosti
- Zlepšovat pracovní metody
- Podílet se na vytváření interních účetních manuálů a firemní dokumentace
- Účastnit se implementací nových procesů do SSC (Shared service centre)
- Pravidelně informovat AP oddělení a SSC Manažera o důležitých skutečnostech
- Dohlížet nad reconciliacemi a konfirmací stavu závazků
- Schvalovat faktury v rámci tolerance dané interními předpisy
POŽADUJEME:
- Velmi dobrou znalost anglického jazyka (C1/B2)
- Vynikající znalost AP procesů a znalost ekonomických a účetních procesů a terminologie
- Systematičnost, analytické schopnosti, odpovědnost, důslednost
- Dobré komunikační schopnosti
- Výbornou znalost práce s PC
- Otevřenost a respekt k druhým
- Schopnost vedení lidí
NABÍZÍME:
- Příjemný kolektiv, který funguje jako jeden tým
- Jazykové vzdělávání ZDARMA - široké spektrum podporovaných jazyků
- Příspěvek na životní/penzijní připojištění
- Dotované obědy
- Občerstvení na pracovišti ZDARMA
- 5 týdnů dovolené
Nástup:
- Dle dohody
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
strojírenský průmysl
Pro svého klienta, významnou výrobní společnost, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
Pro svého klienta, významnou výrobní společnost, hledáme vhodného kandidáta/ku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3015182
Datum zveřejnění: 13.4.2017
2017-04-13
lokalita: Brno - město Pozice: Ekonom, Finanční analytik, Specialista fakturace a plateb Společnost: Trenkwalder a.s.