Asistentka regionální kanceláře Praha 1

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
leden 2015

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta, který se pohybuje v odvětví pojišťovnictví, hledáme spolehlivou kandidátku na Prahu 1 na pozici "Agenturní asistentka".

Náplň práce:
- administrativní podpora ředitele agentury
- podpora týmu obchodních zástupců a zajištění chodu kanceláře
- komunikace s klienty, přijímání návštěv
- správa, evidence a kontrola dokumentů
- příprava podkladů a prezentací na porady a meetingy
- vedení statistik a pravidelný reporting
- obchodní korespondence, vyřizování telefonů a e-mailů, pošta
- organizace schůzek a příprava občerstvení
- práce na PC Excel, Word, PowerPoint (tabulky, grafy, prezentace)

Požadujeme:

- SŠ nebo VŠ
- nutná praxe na podobné pozici
- dobrá znalost práce na PC podmínkou
- komunikativní a příjemné vystupování
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost a aktivní přístup,
- schopnost se učit novým věcem

Pracovní doba: 8:30- 17:00
Termín nástupu: Květen 2015
Místo výkonu: Praha


Prosím zasílejte svoje životopisy na email a pokud se Vám neozveme nepostoupila jste do dalšího kola. Děkujeme za pochopení.

Zaměstnanecké výhody, benefity

stravenky,roční kupón na MHD

Informace o náboru

Hledáme pro mezinárodní životní pojišťovnu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení

Americká životní pojišťovna

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1463361  Datum zveřejnění: 30.3.2015