Manažer logistiky

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha - východ
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- řídit tým 5 lidí
- organizovat část příjmu materiálu na sklad od dodavatelů ze zahraničí
- organizovat objednávky dodavatelů v Evropě, kteří zasílají zboží přímo k zákazníkům
- zajišťovat dopravu zakázek ke klientům do EU i mimo EU, Rusko, střední Východ
- nastavovat procesy, navrhovat zlepšení a úsporná řešení
- zodpovídat za termíny, určovat priority a kontrolovat

Zaměstnanecké výhody, benefity

- práci na hlavní pracovní poměr v mezinárodní společnosti
- přátelské prostředí nadšeného týmu lidí
- odpovídající finanční ohodnocení vzhledem ke zkušenostem
- příležitost pro rozvoj

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Doprava, logistika

Naším váženým klientem je americká společnost zabývající se výrobou a instalací zařízení do mezinárodních sítí fast foodů. Zde, na Praze Východ se nachází centrála pro EMEA, odkud se řídí veškeré projekty v dané oblasti. Bude nám ctí setkat se s Vámi, skvělými kandidáty, kteří zapadnou do mezinárodního týmu, mají vysokou pracovní morálku a chtějí pracovat ve firmě s velkým drive a vynikajícím výhledem. Skutečně. Rozšiřují, protože se daří.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- zkušenost z logistiky ve spediční firmě
- zkušenost s řízením lidí
- schopnost druhé nadchnout a motivovat
- proklientský přístup
- výbornou znalost angličtiny - každodenní využití
- vyrovnanou osobnost se schopností zvládat stres

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 1804543  Datum zveřejnění: 17.7.2014