Referent nákupu

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Plzeň - jih
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
- realizace výběrových řízení na dodavatele
- zpracování a vyhodnocování nabídek
- hledání nových potencionálních dodavatelů
- práce v programech SAP, MS Office
- spolupráce a komunikace s nákupním oddělením v mateřské společnosti

VÁŠ PROFIL:
- min. SŠ vzdělání obchodního zaměření
- aktivní znalost anglického jazyka
- praxe v oddělení nákupu
- uživatelská znalost práce na PC – MS Office
- znalost práce v programu SAP výhodou
- samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
- řidičský průkaz skupiny B


NAŠE NABÍDKA:
- práce v prosperující a perspektivní zahraniční společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- možnost kariérního růstu, možnost zvyšování kvalifikace a zkušeností
- dotované závodní stravování
- odborné školení, jazykové kurzy


Nástup:
dohodou


Místo práce:
Blovice

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

Pro našeho klienta, zahraniční společnost zabývající se výrobou zařízení pro chemické hospodářství a úpravu vody, hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2007258  Datum zveřejnění: 8.2.2015