Podpora call centra a recepce na 6 hodin denně

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha
Druh pracovního poměru
zkrácený úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
15000 - 15000 Kč/měsíc

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného zákazníka v oboru pojišťovnictví hledáme podporu call centra a recepce na zkrácený úvazek.


Pracovní doba: 6 hodin denně (požadavek je pouze, aby zde byl pracovník mezi 11 -14 hodinou, může chodit tedy od rána nebo naopak do pozdnějšího odpoledne)

Pracovní náplň (podpora call centra a recepce):
- Výpomoc na recepci (tj. osobní jednání s návštěvami společnosti) i v angličtině
- Zpracování odpovědí na e-maily od klientů a agentů
- Zadávání dat do systémů
Očekávání:
- Znalost práce na PC (world,excel)
- AJ na dobré úrovni
- Preferovaná zkušenost z call centra nebo back office (ideálně v pojišťovnictnictví)
- Velmi dobré komunikační schopnosti (bez vady řeči)
- Velmi dobrý písemný projev
- Spolehliost, učenlivost a aktivní přísup

Nástup: co nejdříve
Délka spolupráce: smlouva na 2 roky s případnými prodloužením
Platové podmínky: 15 000,- /měsíčně + stravenky

Zaujala Vás tato nabídka prosím zašlete svůj životopis na email. A pokud bude Vás životopis vyhovovat požadavkům zákazníka, ozveme se. Děkuji

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení

mezinárodní pojišťovna

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2264736  Datum zveřejnění: 29.9.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 15000 - 15000 Kč/měsíc