Key account manager

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

VAŠE NÁPLŇ PRÁCE:
-Aktivní vedení stálých zákazníků a hledání nových, zajišťování dlouhodobých a stabilních vztahů se zákazníky
-Zajišťování plánovaných cílů (zisků), stejně tak spolupráce při vytváření strategických cílů
-Cestování do zahraničí za účelem domlouvání obchodních kontraktů
-Realizace a koordinace zakázek s českými a zahraničními klienty
-Vytvoření ceny a podmínek spolu se zákazníkem, popř. také řešení s odpovědným Sales direktorem
-Roční plánování zisků vztahujících se k projektu, stejně tak zajišťování kvality a efektivity všech záležitostí spojených s obchodem
-Všeobecný průzkum trhu orientovaný na klienty, konkurenci, produkty a trendy v oboru


VÁŠ PROFIL:
-SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
-zkušenosti v komunikaci se zákazníkem, poradenství a obchodem
-angličtina slovem i písmem podmínkou, další jazyky výhodou
-osobnost se smyslem pro podnikání a obchodního ducha
-celková orientace na služby a vysoká míra připravenosti na změnu
-komunikační síla, dynamický a ambiciózní; strukturovaný způsob práce orientovaný na výsledek
-vysoká odolnost vůči zátěži


NAŠE NABÍDKA:
-zázemí stabilní společnosti
-práce pro prestižní klientelu a celosvětově známé značky produktů
-komunikace s klienty ze středního a vyššího managementu firem
-kvalitní zaškolení v oboru
-po zaučení maximální samostatnost
-přátelský kolektiv
-základní nadstandardní plat + bonusové zhodnocení dosažených výsledků
-po zapracování další zajímavé benefity

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Bankovnictví, peněžnictví

Pracovní a personální agentura Trenkwalder a.s. hledá pro svého klienta, významnou mezinárodní společnost, vhodného kandidáta/ku na pozici: KEY ACCOUNT MANAGER.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2485651  Datum zveřejnění: 23.6.2016