Logistics Assistant (m/f)

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Praha 8, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
15.05.2016

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

For office in Prague we are looking for a


Responsibilities:

• Support in the complete flow of order processing (inquiries, order entry, delivery, invoicing)
• Daily cooperation with external customers / trading partners / installers
• Daily cooperation with other internal departments
• Communication with headquarters in Vienna and some group factories for availability and purchasing
• Back-up for reception desk in exceptional cases

Requirements:

• Educational background in logistics/supply chain management or first practical experience in supply & logistics preferably in an international trading/distribution company
• SAP experience and good Excel knowledge are of advantage
• Good English skills
• Very good communication & organisational skills
• Accuracy and stress resistance are of major importance
• Energetic and customer-oriented personality
• Flexibility and good team player

Please sent your cv.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Stravenky

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

for our important customer the leading global manufacturer and supplier of HVAC (heating, ventilation and air conditioning) equipment, including heat pump and refrigeration solutions. The company provides innovative, premium quality indoor climate management solutions to meet the changing needs of our residential, commercial and industrial customers.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2489693  Datum zveřejnění: 25.4.2016