Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Spare parts Manager
Trenkwalder a.s.
Místo práce
Plzeň - město
Plzeň - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Vaše náplň práce:
> He manages all spare parts issues of Hisense in Europe & in direct contact to the European service subsidiaries to maximize return on investment.
> He optimizes spare parts department process to ensure internal and external customer satisfaction, growing profitable spare parts sales and exercising disciplined expense control.
> He has to setup a team of warehouse staff. He is responsible for the service warehouse structure and planning.
> He has to find and implement economic and fast transport ways from China to the warehouse and from the warehouse to the service subsidiaries, provider and customer.
> He has to follow the objectives given by the European Management to achieve the defined targets (KPI).
Požadujeme:
> Technical or commercial university degree or comparable graduation or experience
> Work experience 5 years or more in spare parts business or warehouse organization
> Market experience in the spare parts business (ideally brown goods, white goods or mobile phones
> Strong communication and negotiation skills
> English and Czech fluent
> Very good computer skills (Microsoft Office, CRM, SAP, warehouse systems)
> Commercially focused, professional, analytical, organized and capable leader
> Capability to organize a structured workflow
> He manages all spare parts issues of Hisense in Europe & in direct contact to the European service subsidiaries to maximize return on investment.
> He optimizes spare parts department process to ensure internal and external customer satisfaction, growing profitable spare parts sales and exercising disciplined expense control.
> He has to setup a team of warehouse staff. He is responsible for the service warehouse structure and planning.
> He has to find and implement economic and fast transport ways from China to the warehouse and from the warehouse to the service subsidiaries, provider and customer.
> He has to follow the objectives given by the European Management to achieve the defined targets (KPI).
Požadujeme:
> Technical or commercial university degree or comparable graduation or experience
> Work experience 5 years or more in spare parts business or warehouse organization
> Market experience in the spare parts business (ideally brown goods, white goods or mobile phones
> Strong communication and negotiation skills
> English and Czech fluent
> Very good computer skills (Microsoft Office, CRM, SAP, warehouse systems)
> Commercially focused, professional, analytical, organized and capable leader
> Capability to organize a structured workflow
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
elektrotechnický průmysl
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní společnost Hisense Czech s.r.o., Plzeň – Borská pole, který patří mezi největší světové výrobce LED TV, hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Pro našeho klienta, zahraniční výrobní společnost Hisense Czech s.r.o., Plzeň – Borská pole, který patří mezi největší světové výrobce LED TV, hledáme vhodného kandidáta / tku na pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!
Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.
Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).
Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/
"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 2635807
Datum zveřejnění: 6.7.2016
2016-07-06
lokalita: Plzeň - město Pozice: Projektový manažer, Regionální / Oblastní manažer, Vedoucí nákupu, Vedoucí oddělení, Vedoucí skladu Společnost: Trenkwalder a.s.