Recepční

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
26.02.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného zákazníka životní pojišťovnu ,která nabízí příležitost k rozvoji vaší profesní kariéry v České republice. Hledá profesionály, kteří mají smysl pro profesionální, zodpovědnou a tvořivou práci, kteří jsou připraveni se vzdělávat a rozšířit pracovní tým.

Hlavní odpovědnosti:
 Zodpovědnost za vedení firemní recepce
 Vyřizování telefonických hovorů
 Uvádění klientů/návštěv a zajištění drobného občerstvení
 Správa elektronické i písemné korespondence
 Objednáváníslužeb na základě aktuální potřeby
 Podpůrná administrativa dílčích oddělení společnosti
 Ad hoc úkoly

 Požadujeme:
 SŠ vzdělání (možné i pro absolventy)
 Schopnost rychle se učit nové věci
 Profesionální a reprezentativní vystupování
 Dobré komunikační schopnosti
 Spolehlivost, flexibilita
 Znalost práce na PC – MS Office
 Aktivní znalost anglického jazyka
Nabízíme:
 Zázemí renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu 23 let
 Příležitost učit se novým věcem v praxi, možnost pracovního růstu
 Příjemné pracovní prostředí a přátelský mladý kolektiv
 Pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních kancelářích OC Quadrio
Termín nástupu: ihned
Typ pracovního vztahu: dlouhodobá spolupráce na základě přidělení k práci pracovní agenturou Trenkwalder – pracovní smlouva na 2 roky s možností prodlužování

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění

životní pojišťovna

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

student střední školy

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2840073  Datum zveřejnění: 13.2.2017