Pracovník klienstského centra

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
29.05.2017
Mzdové podmínky (brutto)
24000

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hlavní odpovědnosti:
-Zodpovídání dotazů klientů a pojišťovacích zprostředkovatelů e-mailem, telefonicky, případně osobně
- Poskytování informací o produktech, službách a mimořádných nabídkách společnosti
- Kontaktování klientů dle potřeb společnosti
-Podpora recepce společnosti

Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání
- Znalost práce na PC – MS Office
- Velmi dobré komunikační a argumentační schopnosti
- Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem
- Příjemný hlasový projev a vystupování, odolnost vůči stresu
- Týmová spolupráce
- Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, pohotovost
- Komunikační znalost anglického jazyka

Nabízíme:
- Různorodou a samostatnou práci
- Získání cenných zkušeností z pojišťovnictví
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Menší oddělení pasivní klientské linky
- Zázemí renomované mezinárodní společnosti působící na českém trhu
téměř 23 let
- Pracoviště v centru Prahy na Národní třídě v nových moderních
kancelářích OC Quadrio
- Pracovní doba: pondělí – čtvrtek 8 – 16,30 hod., pátek 8 – 15,30 hod.
- Stravenky, týden dovolené navíc a další firemní benefity

Termín nástupu: ihned
Typ pracovního vztahu: dlouhodobá spolupráce na základě přidělení k práci pracovní agenturou – pracovní smlouva na 2 roky s možností prodlužování

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Pojišťovnictví kromě povinného sociálního zabezpečení

životní pojišťovna

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2941823  Datum zveřejnění: 15.5.2017  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: 24000