Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Rádi cestujete a domluvíte se plynule německy? (Customer Service Consultant)
TRESCON Executive Search s.r.o.
Místo práce
Brno, Jihomoravský kraj, Brno - město
Brno, Jihomoravský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* podávání informací klientům společnosti v rušném multikulturním prostředí
* poskytování on-line servisu cestovní kanceláře
* on-line rezervace a správa klientských požadavků
* řešení vzniklých situací a reklamací
* spolupráce s mezinárodním týmem kolegů
* poskytování on-line servisu cestovní kanceláře
* on-line rezervace a správa klientských požadavků
* řešení vzniklých situací a reklamací
* spolupráce s mezinárodním týmem kolegů
Zaměstnanecké výhody, benefity
* práce na HPP na dobu neurčitou
* kariérní příležitost zejména pro čerstvé absolventy humanitních oborů se zájem o cestovní ruch
* motivující platové ohodnocení s možností zajímavých bonusů
* propracovaný systém zaškolení a plná podpora během adaptačního období a případné relokace do Brna
* multikulturní pracovní prostředí na lukrativním místě v Brně
* dvousměnný provoz (ranní - odpolední), v případě práce o víkendech a během svátků možnost vybrání náhradního volna
* možnost osobního rozvoje a profesního postupu na mezinárodní úrovni, možnost stáží na pobočkách po celé Evropě
* vysoce nadstandardní systém benefitů (výrazné slevy na produkty společnosti, kafeterie, příspěvek na stravování)
* relokační balíček a zaměstnanecká karta pro nové kolegy ze zahraničí
* kariérní příležitost zejména pro čerstvé absolventy humanitních oborů se zájem o cestovní ruch
* motivující platové ohodnocení s možností zajímavých bonusů
* propracovaný systém zaškolení a plná podpora během adaptačního období a případné relokace do Brna
* multikulturní pracovní prostředí na lukrativním místě v Brně
* dvousměnný provoz (ranní - odpolední), v případě práce o víkendech a během svátků možnost vybrání náhradního volna
* možnost osobního rozvoje a profesního postupu na mezinárodní úrovni, možnost stáží na pobočkách po celé Evropě
* vysoce nadstandardní systém benefitů (výrazné slevy na produkty společnosti, kafeterie, příspěvek na stravování)
* relokační balíček a zaměstnanecká karta pro nové kolegy ze zahraničí
Informace o náboru
Vážení zájemci, pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete-li dané požadavky, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis na adresu [email protected] nebo pomocí tlačítka "POSLAT SPOLEČNOSTI ŽIVOTOPIS". V případě dotazů k pozice jsme k dispozici také na telefonním čísle 702 147 141.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Doprava, logistika
Pro našeho klienta, jednu z nejúspěšnějších korporací v oblasti cestovního ruchu na světě, hledáme nové kolegy na pozici: German Speaking Communication Specialist
Připojte se k úspěšnému mezinárodnímu týmu!
Pro našeho klienta, jednu z nejúspěšnějších korporací v oblasti cestovního ruchu na světě, hledáme nové kolegy na pozici: German Speaking Communication Specialist
Připojte se k úspěšnému mezinárodnímu týmu!
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) a Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
* podmínkou je výborná znalost německého jazyka umožňující profesionální komunikaci
* pokročilá znalost anglického jazyka ke každodenní komunikaci s kolegy
* výhodou jsou zkušenosti se zákaznickým servisem, s prací v call centru
* velmi dobré komunikační schopnosti
* výhodou jsou obchodní a vyjednávací dovednosti
* odolnost vůči stresu, empatie, schopnost pracovat na více úkolech zároveň, vyhodnocování priorit
* zájem o další vzdělávání
* pokročilá znalost anglického jazyka ke každodenní komunikaci s kolegy
* výhodou jsou zkušenosti se zákaznickým servisem, s prací v call centru
* velmi dobré komunikační schopnosti
* výhodou jsou obchodní a vyjednávací dovednosti
* odolnost vůči stresu, empatie, schopnost pracovat na více úkolech zároveň, vyhodnocování priorit
* zájem o další vzdělávání
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.
Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.
Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.
Počet zaměstnanců
3-4 zaměstnanci
ID: 2386064
Datum zveřejnění: 25.4.2016
2016-04-25
lokalita: Brno, Jihomoravský kraj, Brno - město Pozice: Helpdesk operátor, Překladatel, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor, Telemarketingový pracovník Společnost: TRESCON Executive Search s.r.o.