Asistent/ka vedení s NJ

TRESCON Executive Search s.r.o.

Místo práce
Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* zajišťování chodu kanceláře
* korespondence v českém a německém jazyce, telefonování
* plánování služebních cest
* sestavování měsíčních reportů
* ostatní administrativní činnosti (emaily, evidence, dokumentace, atd.)
* příprava podkladů pro účetní
* podpora dalších oblastí jako je marketing, prodej, sklady, logistika

Zaměstnanecké výhody, benefity

* spolupráce v dynamické a úspěšné mezinárodní společnosti s inovativními technologickými produkty a řešeními
* velmi příjemné pracovní prostředí
* atraktivní finanční ohodnocení
* pracovní doba od 7:30 do 16:00 hodin
* dlouhodobý pracovní poměr v seriózní společnosti
* každodenní využití německého jazyka

Informace o náboru

Vážení zájemci, pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete-li dané požadavky, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis v českém i německém jazyce s fotografií na uvedenou adresu. Děkujeme.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Naším klientem je velmi úspěšná, mezinárodní obchodní společnost v oblasti techniky. Kromě inovativních technických řešení je jejím klíčovým faktorem úspěchu individuální odborné poradenství pro zákazníky. Z důvodu dalšího růstu společnosti hledáme nového kolegu/kolegyni do Českých Budějovic.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* znalosti na úrovni středoškolského vzdělání ekonomického směru
* minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
* pokročilá znalost německého jazyka slovem i písmem
* výborná znalost MS Office
* komunikační schopnosti, příjemné vystupování a profesionalita
* samostatnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.

Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 2402671  Datum zveřejnění: 13.4.2016