Daňový poradce

TRESCON Executive Search s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Daňový poradce/ poradkyně nebo kvalifikovaný pracovník v oblasti daňového poradenství
Mezinárodní audity a daňové poradenství – BRNO

VAŠE ÚKOLY:
• komplexní samostatné daňové poradenství pro tuzemské i zahraniční klienty
• samostatné zhotovení účetních závěrek a daňových přiznání, jakož i daňové a ekonomické poradenství pro klienty
• poradenství v oblasti restrukturalizací a dědických řízení
• konzultace bilancí
• reporting, sestavování statistik a hodnocení

Zaměstnanecké výhody, benefity

NABÍZÍME VÁM:
• práci v dynamické mezinárodní auditorské a daňové poradenské firmě se zajímavými a rozmanitými odpovědnostmi
• atraktivní finanční ohodnocení s dalšími benefity
• dlouhodobá spolupráce s vynikajícími vyhlídkami dalšího postupu¨
• přímý kontakt s velmi lukrativními klienty
• možnost každodenního využití německého jazyka
• podporu odborného týmu kolegů
• možnost dalšího vzdělávání

Informace o náboru

Vážení zájemci, pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete-li dané požadavky, zašlete nám prosím svůj strukturovaný životopis v českém a německém jazyce na uvedenou adresu. Děkujeme. Tým TRESCON.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

Naším klientem je velmi úspěšná mezinárodní kancelář působící v oblasti daňového poradenství a kontrol hospodaření.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• licence daňového poradce je výhodou, ale není podmínkou
• víceletá praxe daňového poradce nebo kvalifikovaného asistenta daňového poradce
• výborná znalost českého a mezinárodního daňového práva
• velmi dobré, profesionální a sebevědomé vystupování
• znalost německého jazyka ke každodenní komunikaci
• velmi dobré komunikační schopnosti, mimo jiné schopnost komunikace s mezinárodními klienty
• ochota pracovat samostatně a dále se vzdělávat
• ochota a schopnost práce v týmu
• připravenost cestovat po České republice a do sousedních zemí

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.

Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 2498590  Datum zveřejnění: 1.4.2016