Account Manager s AJ

TRESCON Executive Search s.r.o.

Místo práce
Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

ACCOUNT MANAGER /AJ

Koho hledáme?
Baví Vás vyjednávání se zákazníky, řekl byste o sobě, že jste hbitý obchodník? Není Vám cizí práce v terénu a nebráníte se rozšíření svých obchodních činností i za hranice naší země? Máte technické myšlení, ale zajímá Vás třeba i marketing a reklama? Přidejte se k našemu úspěšnému klientovi v Brně, pro kterého hledáme nadšené uchazeče na pozici ACCOUNT MANAGER.

Co Vás čeká?
* Péče o významné klienty v regionu ČR, SR, Slovinsko, Chorvatsko a Bosna a Hercegovina.
* Aktivní kontakt a komunikace s klientem, identifikace jejich potřeb v oblasti marketingových služeb.
* Řízení průběhu zakázky společně s nákupem, grafickým oddělením a s logistikou.
* Osobní jednání na úrovni top managementu, individuální přístup ke klientům a jejich zakázkám.
* Péče o stávající zákazníky, ale i aktivní hledání nových zákazníků (z řad gastronomie, hotelnictví, pivovarnictví).
* Zodpovědnost za získání nových projektů, podíl na rozvoji obchodní strategie v daném segmentu a plnění obchodních cílů. Společnost na trhu funguje přes 20 let, nyní jim chybí šikovný obchodník, který bude schopný udržovat velmi dobré vztahy s nejdůležitějšími zákazníky společnosti a získávat tak od nich další zakázky.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám můžeme nabídnout?
* Kompletní zaučení na pozici s poznáním interních procesů společnosti. Kompletní zaučení "řemeslu marketingu".
* Flexibilní pracovní doba, lidský přístup k jejímu plánování.
* Výsledky práce, které jsou skutečně vidět.
* Propracovaný systém vzdělávání s využíváním interních zdrojů ale i externích partnerů. Vzdělávání v oblasti jazyků, soft skills, manažerské a obchodní dovednosti, nákupní trénink.
* 5 týdnů dovolené po 1 odpracovaném roce, sick days.
* Příspěvek na cestovní pojištění, kulturní a sportovní činnosti, slevy u dodavatelů.
* Notebook, telefon, v případě manažerské pozice firemní automobil.
* Bonusy na základě zrealizovaných zakázek, možnost k příjemné fixní složce mzdy si vydělat i třetinu navíc.
* Práci v přátelském kolektivu v moderním zázemí moravské společnosti expandující na trhy po celém světě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Reklama a průzkum trhu

Obchodně-marketingová moravská společnost se silným portfoliem zákazníků z ČR i ze zahraničí. Pobočky společnosti v Evropě, Asii i v Africe. Působnost na trhu přes 20 let.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít?
* Měl/a byste být zkušený obchodník, mít skvělé vyjednávací schopnosti a ostré lokty.
* Musíte umět výborně komunikovat a mít příjemné vystupování.
* Být ochotný cestovat za zákazníky i do zahraničí a komunikovat na úrovni i v anglickém jazyce.
* Míz zkušenosti v řízení větších projektů, potenciál k vedení týmu.

Bude výhodou, pokud budete umět či znát:
* oblast marketingových služeb případně zkušenosti s prodejem pro zákazníky z potravinářského či pivovarnického oboru.
* Zvládáte pracovat v tempu, umíte vyhodnocovat priority a operativně řešit jejich změnu, zvládnete řešit více zakázek najednou.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.

Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 2614474  Datum zveřejnění: 20.6.2016