Asistent/ka vedení s němčinou

TRESCON Executive Search s.r.o.

Místo práce
Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

• Kompletní řízení chodu kanceláře, zahrnující například:
vyřizování korespondence v češtině i němčině,
telefonická podpora,
organizace, řízení a vyúčtování pracovních cest,
tvorba pravidelných měsíčních reportů o činnosti kanceláře,
a další potřebné administrativní práce (emailová komunikace, správa obchodní dokumentace, skladové listy, etc.).
• Příprava podkladů pro daňovou účetní
• Podpora dalších oddělení společnosti, jako marketingu, prodeje, skladu a logistiky.

Zaměstnanecké výhody, benefity

• Práce v dynamické a úspěšné zahraniční společnosti s produkty na nejvyšší technologické úrovni
• Příjemné pracovní prostředí a atmosféra
• Atraktivní finanční ohodnocení

Informace o náboru

V případě zájmu o pozici Vás prosíme o zaslání Vašeho životopisu v německém jazyce. Děkujeme, tým TRESCON Executive Search s. r. o.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Naším klientem je úspěšná mezinárodní obchodní společnost z technického odvětví s klienty zejména mezi výrobními společnostmi (strojírenství, etc.).

Dosud byly aktivity na českém trhu klienta pokryty zejména mateřskou společností z německy hovořícího zahraničí. Nyní by ovšem rádi více využili možností, které nabízí český trh, a z tohoto důvodu otevírají novou kancelář v Českých Budějovicích.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Ostatní znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý

Řidičský průkaz

B

Osobnostní předpoklady a dovednosti

• Ukončené středoškolské vzdělání ideálně ekonomického směru
• Nejméně 3 roky zkušeností na obdobné pozici (ideálně v menší společnosti, B2B, technické obory)
• Velmi dobrá znalost německého jazyka, pokročilá angličtina
• Dobrá znalost práce v MS Office
• Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování ke klientům i kolegům
• Schopnost samostatné práce, výborný time management, zodpovědnost
• Aktivní řidič/ka

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.

Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 2727768  Datum zveřejnění: 31.10.2016