Daňový poradce/poradkyně

TRESCON Executive Search s.r.o.

Místo práce
Jihomoravský kraj, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Daňový poradce (m/ž)

Auditing a daňové poradenství – Brno


VAŠE ÚKOLY:
 Pomoc a poradenství ve všech oblastech účetnictví
 Samostatné daňové a obchodní poradenství a podpora zejména pro zahraniční klientelu
 Zpracování účetních závěrek a daňových přiznání
 Podpora a spolupráce při daňových kontrolách a auditech
 Kontrola platebních daňových výměrů
 Péče o klienty při řešení zvláštních daňových situací, spolupráce při zhotovení znaleckých posudků
 Zpracování daňových konceptů a strategií
 Komunikace s příslušnými úřady

Zaměstnanecké výhody, benefity

NABÍZÍME:
 Práci v dynamické mezinárodní auditorské a daňové poradenské firmě se zajímavými a rozmanitými odpovědnostmi
 Atraktivní finanční ohodnocení
 Zájem o dlouhodobou spolupráci s předpokladem dalšího postupu
 Přímý kontakt se zajímavými a úspěšnými klienty
 Možnost každodenního využití německého (případně i anglického) jazyka
 Příjemná pracovní atmosféra menšího týmu

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Účetní a auditorské činnosti

Naším klientem je velmi úspěšná mezinárodní poradenská společnost působící v auditingu, účetnictví a daňovém poradenství. V rámci dalšího rozvoje a růstu hledáme odhodlané kandidáty pro pobočku v centru Brna.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

Finance, Účetnictví, Ekonomie

Jazykové znalosti

Německý jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

VÁŠ PROFIL:
 Ukončené vyšší vzdělání v oblasti účetnictví, ekonomie nebo daňového poradenství – výhodou, ne však podmínkou jsou úspěšně složené zkoušky pro daňové poradce
 Víceleté zkušenosti s daňovým poradenstvím nebo auditingem ideálně pro zahraniční klienty
 Výborné znalosti české daňové legislativy
 Velmi dobrá znalost němčiny (další znalost angličtiny je výhodou, nikoliv podmínkou)
 Ochota cestovat za klienty po České republice a v blízkém okolí
 Vysoká úroveň komunikace a empatie při jednání s klienty a kolegy
 Schopnost pracovat kvalitně samostatně
 Příjemné, profesionální a reprezentativní vystupování

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trescon Personalberatung byla založena v roce 1978 jako personálně-poradenská společnost. Od svého vzniku oslovuje své klienty vysokým výkonem, transparentností a disponuje širokými kompetencemi, know-how a dlouholetými zkušenostmi.
Předmětem naší činnosti jsou akvizice (Executive Search a Recruiting), výběr pracovníků a rozvoj společností včetně personálního a organizačního rozvoje, jako je např. coaching a placement.
Prostřednictvím našich odborných konzultantů a speciálně vyškoleného personálu získávají naši klienti špičkové služby, které odrážejí nejnovější vývoj a trendy v oblasti personálního poradenství.

Našim klientům jsme k dispozici stejně tak v Rakousku, jako po celém světě. Specializujeme se na okolí Horního a Dolního Rakouska, Salzburgu a Vídně. Naše zastoupení máme rovněž v České republice, na Slovensku a ve Slovinsku.

Počet zaměstnanců

3-4 zaměstnanci
ID: 2843802  Datum zveřejnění: 7.12.2016