Vedoucí ekonomického oddělení

UNIWORKS CB s.r.o.

Místo práce
Okres České Budějovice
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Aktivní účast na nastavení controllingu v oblasti financí a ekonomiky v úzké spolupráci s finančním ředitelem a představenstvem společnosti.
- Spolupráce na nastavení reportingu, včetně komunikace s poskytovatelem softwaru společnosti za účelem koordinace implementace reportů do systému.
- Poskytování pravidelných i ad hoc analýz a reportů, včetně interpretace výsledků.
- Komunikace se státními orgány, bankovními společnostmi, aj.
- Příprava prezentací pro management.
- Spolupráce na přípravě a později vedení budgetingu a forecastingu.
- Účast na projektech zlepšování procesů a systému vnitřní kontroly.

Zaměstnanecké výhody, benefity

- Zajímavé finanční ohodnocení.
- Zajímavou a kreativní práci v mezinárodní společnosti
- Možnost dalšího vzdělávání a odborná školení.
- Možnost profesního a osobního růstu.

Informace o náboru

V případě zájmu o tuto pracovní pozici, zašlete prosím Váš životopis v českém a anglickém jazyce.

V případě, že nebudete vyrozuměni do 3 týdnů, byla dána přednost jinému kandidátovi, který lépe splňoval požadavky pracovní pozice. Děkujeme za pochopení

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

strojírenský průmysl

Naším klientem je významná strojírenská společnost, se sídlem v Českých Budějovicích.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

ekonomický

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Mírně pokročilý (B1)

Ostatní znalosti

SQL - Základy

Počet let praxe

2

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ vzdělání ekonomického zaměření výhodou.
- Praxe min. 2 roky oblasti controllingu nebo financí obecně.
- Zkušenost práce v auditorské společnosti výhodou (ČÚS, IFRS).
- Pokročilá znalost MS Office (zejména MS Excel, znalost SQL a programování výhodou).
- Zkušenosti s tvorbou finančních analýz a prací s finančními výkazy.
- Praktická/aplikovaná znalost v oblasti daňových zákonů a účetnictví.
- Schopnost analyzovat, plánovat, strategicky myslet.
- Komunikační, prezentační a organizační dovednosti.
- Schopnost interpretace kvantitativních ukazatelů.
- Znalost AJ na pokročilé úrovni, znalost RJ výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost UNIWORKS CB s.r.o.
působí již od roku 1999 po celém území České republiky v oblasti personálního poradenství a dalších služeb a problematiky, týkající se lidských zdrojů. Zaměřuje se především na řešení problémů svých zákazníků při nedostatku pracovních sil jak dělnických, pomocných a odborných pozic, tak i při obsazování středního i vyššího managementu. Pro uchazeče a zájemce o zaměstnání nabízí zajímavá pracovní místa po celé ČR a zahraničí.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

200-249 zaměstnanců
ID: 1878277  Datum zveřejnění: 24.9.2014