Referent/referentka na Sekci veřejných zakázek

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže

Místo práce
Na Příkopě 3, Praha 1, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Mzdové podmínky (brutto)
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. – 12.

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Hlavní pracovní náplní je výkon dohledu nad zadáváním veřejných zakázek, koncesních smluv a smluv o veřejných službách v přepravě cestujících, a to včetně vedení správních řízení.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• Platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. – 12. platová třída, osobní ohodnocení, odměny, stravenky
• Možnost dalšího vzdělávání
• Pružnou pracovní dobu
• 5 týdnů dovolené

Nástup: 2. polovina června 2015

Informace o náboru

V případě Vašeho zájmu zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem do 7. června 2015 na e-mailovou adresu: [email protected]

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

právo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Úplný začátečník (A1)

Pozice je vhodná pro absolventa

Ano

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• Ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo (předchozí praxe výhodou, nikoliv podmínkou) nebo ukončené VŠ vzdělání v jiném oboru (požadujeme 1 rok praxe v oblasti veřejných zakázek)
• Znalost MS Office 2010, orientaci v prostředí Windows 7
• Flexibilitu, samostatnost, pečlivost, spolehlivost
• Znalost problematiky zadávání veřejných zakázek
• Znalost správního řádu výhodou
• Znalost anglického jazyka výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže je ústředním orgánem státní správy České republiky s pravomocemi v oblasti ochrany hospodářské soutěže, dohledu nad zadáváním veřejných zakázek a v monitoringu a koordinaci veřejné podpory.
ID: 2024435  Datum zveřejnění: 30.4.2015  Základní složka mzdy (brutto) a další odměny: Platové zařazení podle nařízení vlády č. 564/2006 Sb. – 12.