Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Specialista VIP Péče s AJ
Vodafone Czech Republic a.s.
Místo práce
Náměstí Junkových 2808/2, 15500 Praha 5, Okres Chrudim
Náměstí Junkových 2808/2, 15500 Praha 5, Okres Chrudim
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2016
01.07.2016
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Charakteristika pozice:
Hledáme operátora do nově vznikajícího týmu VIP Care, který se transformuje ze stávající anglické linky. Tímto ambiciózním projektem chceme odměnit naše nejvěrnější zákazníky bez BMSL a nabídnout jim osobní péči. Hledáme tedy někoho, kdo dokáže poskytnout excelentní zákaznickou zkušenost v češtině i angličtině a při péči o své vlastní portfolio dokáže zákazníkovi doporučit a prodat nové produkty a služby, aby tím navýšil jeho hodnotu. Někoho, kdo se nebojí výzvy a chce se chopit příležitosti ukázat své schopnosti v rámci týmu, který bude nyní velmi sledován a který bude ideálním odrazovým můstkem pro další posun v rámci kariérního růstu.
Co u nás budete dělat?
• Přijímat příchozí hovory a vyřizovat požadavky zákazníků.
• Proaktivně nabízet služby Vodafonu.
• Rozvíjet znalosti zákazníka v oblasti služeb a produktů společnosti Vodafone.
• Vyhledávat možnosti k optimalizaci účtu zákazníka.
• Pracovat na výsledcích a jejich pravidelné reportování nadřízenému.
• Cílem každého zaměstnance je spokojenost našich zákazníků
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?
• SŠ vzdělání s maturitou.
• Komunikační a prodejní schopnosti.
• Schopnost nabídnout alternativní řešení
• Schopnost učit se, přijímat nové informace
• Flexibilitu
• Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
• Schopnost komunikace v angličtině
• IT znalosti a dovednosti: Znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, Internet).
Hledáme operátora do nově vznikajícího týmu VIP Care, který se transformuje ze stávající anglické linky. Tímto ambiciózním projektem chceme odměnit naše nejvěrnější zákazníky bez BMSL a nabídnout jim osobní péči. Hledáme tedy někoho, kdo dokáže poskytnout excelentní zákaznickou zkušenost v češtině i angličtině a při péči o své vlastní portfolio dokáže zákazníkovi doporučit a prodat nové produkty a služby, aby tím navýšil jeho hodnotu. Někoho, kdo se nebojí výzvy a chce se chopit příležitosti ukázat své schopnosti v rámci týmu, který bude nyní velmi sledován a který bude ideálním odrazovým můstkem pro další posun v rámci kariérního růstu.
Co u nás budete dělat?
• Přijímat příchozí hovory a vyřizovat požadavky zákazníků.
• Proaktivně nabízet služby Vodafonu.
• Rozvíjet znalosti zákazníka v oblasti služeb a produktů společnosti Vodafone.
• Vyhledávat možnosti k optimalizaci účtu zákazníka.
• Pracovat na výsledcích a jejich pravidelné reportování nadřízenému.
• Cílem každého zaměstnance je spokojenost našich zákazníků
Jaké znalosti a dovednosti očekáváme?
• SŠ vzdělání s maturitou.
• Komunikační a prodejní schopnosti.
• Schopnost nabídnout alternativní řešení
• Schopnost učit se, přijímat nové informace
• Flexibilitu
• Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
• Schopnost komunikace v angličtině
• IT znalosti a dovednosti: Znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, Internet).
Zaměstnanecké výhody, benefity
A toto vám nabízíme:
Podporujeme lidi, kteří chtějí měnit svět:
Je pro nás důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu.
Vytváříme svět příležitostí:
Baví nás, když to baví vás – proto podpoříme váš růst. Není výjimkou, že někdo, kdo začínal v prodejně, dnes tuto síť řídí.
Děláme výjimečné věci s výjimečnými lidmi:
Své kolegy si pečlivě vybíráme, protože je pro nás důležitá souhra. Ostatně, nejlíp nám to šlape, když vám to klape.
Naší snahou je vytvářet příjemné pracovní prostředí, ve kterém vládne neformální atmosféra, lidé jsou sdílní a otevření a vzájemně spolupracují, k tomu přispívá moderní open space.
Dále nabízíme širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, důležitý je pro nás "work life" balance, proto budete mít 5 týdnů dovolené a sick days pro případ nemoci, možnost práce z domova, volno pro novopečené rodiče, placený Den pro neziskovku, stravenky, slevy na naše produkty a online systém benefitních bodů, kde si vybere určitě každý.
Ještě stále nejste rozhodnutí přidat se k nám? Přijďte se na nás podívat každý poslední pátek v měsíci od 10 a 14 hodin na Den otevřených dveří. Rádi Vás uvidíme.
Podporujeme lidi, kteří chtějí měnit svět:
Je pro nás důležité, abyste měli neustále možnost rozšiřovat své znalosti a dovednosti. Podpoříme každou vaši snahu.
Vytváříme svět příležitostí:
Baví nás, když to baví vás – proto podpoříme váš růst. Není výjimkou, že někdo, kdo začínal v prodejně, dnes tuto síť řídí.
Děláme výjimečné věci s výjimečnými lidmi:
Své kolegy si pečlivě vybíráme, protože je pro nás důležitá souhra. Ostatně, nejlíp nám to šlape, když vám to klape.
Naší snahou je vytvářet příjemné pracovní prostředí, ve kterém vládne neformální atmosféra, lidé jsou sdílní a otevření a vzájemně spolupracují, k tomu přispívá moderní open space.
Dále nabízíme širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, důležitý je pro nás "work life" balance, proto budete mít 5 týdnů dovolené a sick days pro případ nemoci, možnost práce z domova, volno pro novopečené rodiče, placený Den pro neziskovku, stravenky, slevy na naše produkty a online systém benefitních bodů, kde si vybere určitě každý.
Ještě stále nejste rozhodnutí přidat se k nám? Přijďte se na nás podívat každý poslední pátek v měsíci od 10 a 14 hodin na Den otevřených dveří. Rádi Vás uvidíme.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Vzdělání v oboru
telekomunikace
Jazykové znalosti
Český jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• SŠ vzdělání s maturitou.
• Komunikační a prodejní schopnosti.
• Schopnost nabídnout alternativní řešení
• Schopnost učit se, přijímat nové informace
• Flexibilitu
• Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
• Schopnost komunikace v angličtině
• IT znalosti a dovednosti: Znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, Internet).
• Komunikační a prodejní schopnosti.
• Schopnost nabídnout alternativní řešení
• Schopnost učit se, přijímat nové informace
• Flexibilitu
• Ochotu pracovat v nepřetržitém provozu
• Schopnost komunikace v angličtině
• IT znalosti a dovednosti: Znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, Internet).
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Skupina Vodafone Group Plc je globální mobilní operátor se základnou ve Velké Británii, který působí ve 30 zemích a služby poskytuje 371 miliónům zákazníků.
ID: 2574404
Datum zveřejnění: 23.5.2016
2016-05-23
lokalita: Okres Chrudim Pozice: Telefonní operátor Společnost: Vodafone Czech Republic a.s.