Strategický nákupčí

Work Service

Místo práce
Praha - západ
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.07.2015

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Develop and execute procurement strategies;
manage vendor relationships and assist in building effective partnerships as well as identifying strategic opportunities for process improvements and cost reductions;
analyze market and delivery trends and develop/propose procurement methods and processes that support those trends;
define the purchasing strategy as necessary;
lead robust supplier assessment, selection, contract negotiation;
work with cross-discipline teams to both qualify and regularly audit suppliers;
coordinate with engineering team for product/project sourcing activities;
ability to source product and materials according to drawing specifications and project requirements;
ensure timely transfer of selected package in highest quality and competitive cost;
identify potential trends & issues within the Supply Chain and business in order to recommend appropriate, cost-effective solutions;
effectively identify problems as they occur and takes appropriate steps to solve them in situations where the problem is difficult or complex.

Zaměstnanecké výhody, benefity

Opportunities for professional growth and training in prospective field;
Internal and external trainings, including various language courses;
Contribution to pension insurance;
37.5 hours work week, holiday leave of 5 weeks;
Subsidized meals at the company premises.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Významný výrobce letecké techniky.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální

Vzdělání v oboru

technické

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatní znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Počet let praxe

4

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Bachelor’s degree in Purchasing Management, Supply Chain, Business, Engineering or related field;
at least 4 year experience on similar position in technical/ manufacturing company (Aviation is advantage);
spoken and written English fluency is required;
advanced skillset in Microsoft Office products, including Word, Excel, PowerPoint and MS Project;
sound knowledge of strategic sourcing practices;
excellent interpersonal skills and demonstrated ability to perform and produce results in a team environment;
experience with presentations of complex issues to upper and executive management;
knowledge of Aerospace supply chain market is an advantage;
excellent verbal and written communications skills; superior negotiation skills a must;
excellent organization and planning skills, flexibility, responsibility and willingness to learn.

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.

Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

1000 a více zaměstnanců
ID: 2125519  Datum zveřejnění: 3.7.2015