Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Office Professional / HR administrator
Work Service
Místo práce
Středočeský kraj, Hlavní město Praha
Středočeský kraj, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta, nadnárodní obchodní společnost, v současné době vyhledávám šikovného kandidáta/kandidátku pro obsazení pracovní pozice Office Professional/HR Administrator.
Office Professional/HR Administrator
- analýza potřeb kanceláře, poskytování návrhů na zlepšení chodu kanceláře, monitoring kancelářských potřeb, koordinace objednávek, nákupy, administrativní podpora ad-hoc projektů, spolupráce s finančním oddělením (kontrola faktur, objednávky, platby)
- spolupráce s regionálním HR Managerem na různých HR projektech dle potřeby, spolupráce s poskytovatelem mzdové agendy společnosti, monitoring přesčasů a dnů volna, aj.
Požadujeme:
- výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem
- zkušenosti v oblasti lidských zdrojů (HR Admin nebo Payroll Admin)
- uživatelská znalost práce v programu Excel
- zaměření na detaily, schopnost rozhodnout se, profesionální vystupování a pozitivní myšlení
- základní účetní povědomí velkou výhodou ne však podmínkou
Nabízíme:
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- možnost dalšího kariérního postupu
- každodenní používání anglického jazyka slovem i písmem
- multikulturní pracovní prostředí
- výborné finanční podmínky (30.000 Kč/měs. - 35.000 Kč/měs., dle zkušeností a znalostí kandidáta)
- balíček zaměstnaneckých benefitů společnosti
- plný pracovní úvazek na dobu určitou 6 měsíců, po té na dobu neurčitou
- zaškolení na pozici
- místo pracoviště Praha 5
- nástup možný ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
Office Professional/HR Administrator
- analýza potřeb kanceláře, poskytování návrhů na zlepšení chodu kanceláře, monitoring kancelářských potřeb, koordinace objednávek, nákupy, administrativní podpora ad-hoc projektů, spolupráce s finančním oddělením (kontrola faktur, objednávky, platby)
- spolupráce s regionálním HR Managerem na různých HR projektech dle potřeby, spolupráce s poskytovatelem mzdové agendy společnosti, monitoring přesčasů a dnů volna, aj.
Požadujeme:
- výbornou znalost anglického jazyka slovem i písmem
- zkušenosti v oblasti lidských zdrojů (HR Admin nebo Payroll Admin)
- uživatelská znalost práce v programu Excel
- zaměření na detaily, schopnost rozhodnout se, profesionální vystupování a pozitivní myšlení
- základní účetní povědomí velkou výhodou ne však podmínkou
Nabízíme:
- zázemí silné mezinárodní společnosti
- možnost dalšího kariérního postupu
- každodenní používání anglického jazyka slovem i písmem
- multikulturní pracovní prostředí
- výborné finanční podmínky (30.000 Kč/měs. - 35.000 Kč/měs., dle zkušeností a znalostí kandidáta)
- balíček zaměstnaneckých benefitů společnosti
- plný pracovní úvazek na dobu určitou 6 měsíců, po té na dobu neurčitou
- zaškolení na pozici
- místo pracoviště Praha 5
- nástup možný ihned, nebo dohodou
V případě Vašeho zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Chemický průmysl, výroba farmaceutických výrobků
Nádnárodní obchodní společnost.
Nádnárodní obchodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3099257
Datum zveřejnění: 12.6.2017
2017-06-12
lokalita: Středočeský kraj, Hlavní město Praha Pozice: Asistent, HR asistent, HR Koordinátor, Office manager, Recruiter, specialista pro nábor Společnost: Work Service