Litujeme, společnost nabízející danou pracovní pozici ukončila zveřejnění nabídky na stránce.
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Děkujeme za pochopení.
Zobrazit podobné nabídky
Referent / Referentka s němčinou
Work Service
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro svého klienta hledám Referenta/Referentku s aktivní němčinou pro oddělení expanze německé obchodní společnosti.
Náplň práce:
- jednoduché analýzy, tvorba prezentací, aj., práce zejména v programu Excel
- reporting, pravidelná komunikace s mateřskou centrálou v Německu
- koordinace objednávek, nákupy, administrativní podpora ad-hoc projektů, spolupráce s finančním oddělením (kontrola faktur, objednávky, platby)
- spolupráce s manažerem oddělení expanze pro ČR na různých projektech
Požadujeme:
- aktivní znalost německého jazyka slovem i písmem
- analytické schopnosti, logické myšlení, schopnost pracovat s čísly
- uživatelskou znalost programu Excel
- pozice je vhodná i pro absolventy, zaučení na pozici je zajištěné, pravidelná školení
Nabízíme:
- jistota zaměstnání v mezinárodní společnosti
- mzda: 30.000 Kč/brutto - 32.000 Kč/brutto (dle zkušeností a znalostí)
- příležitost k aktivnímu využívání německého jazyka slovem i písmem
- možnost dalšího kariérního růstu v rámci firmy
- nástup možný ihned, nebo dohodou
místo pracoviště: Praha 10, Malešice
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
Náplň práce:
- jednoduché analýzy, tvorba prezentací, aj., práce zejména v programu Excel
- reporting, pravidelná komunikace s mateřskou centrálou v Německu
- koordinace objednávek, nákupy, administrativní podpora ad-hoc projektů, spolupráce s finančním oddělením (kontrola faktur, objednávky, platby)
- spolupráce s manažerem oddělení expanze pro ČR na různých projektech
Požadujeme:
- aktivní znalost německého jazyka slovem i písmem
- analytické schopnosti, logické myšlení, schopnost pracovat s čísly
- uživatelskou znalost programu Excel
- pozice je vhodná i pro absolventy, zaučení na pozici je zajištěné, pravidelná školení
Nabízíme:
- jistota zaměstnání v mezinárodní společnosti
- mzda: 30.000 Kč/brutto - 32.000 Kč/brutto (dle zkušeností a znalostí)
- příležitost k aktivnímu využívání německého jazyka slovem i písmem
- možnost dalšího kariérního růstu v rámci firmy
- nástup možný ihned, nebo dohodou
místo pracoviště: Praha 10, Malešice
V případě Vašeho zájmu mi prosím neváhejte zaslat Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.
Veškeré Vámi zaslané materiály budou považovány za důvěrné. Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Work Service Czech s.r.o. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, upřednostnili jsme jiné kandidáty pro postup do užšího kola výběrového řízení.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
velkoobchod
Mezinárodní obchodní společnost.
Mezinárodní obchodní společnost.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Work Service je úspěšná nadnárodní personální agentura s dlouhou tradicí v oblasti personálního poradenství a zprostředkování pracovních příležitostí.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Garantujeme nadstandardní péči o klienty i uchazeče o zaměstnání, zkušenosti a odbornost našich konzultantů a především individuální a lidský přístup. V krátkém časovém horizontu Vám zajistíme zaměstnání odpovídající Vašim představám nebo poradíme jak ho nejlépe najít.
Hledáte zaměstnání? Nechte to na nás!
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
1000 a více zaměstnanců
ID: 3117200
Datum zveřejnění: 29.6.2017
2017-06-29
lokalita: Hlavní město Praha Pozice: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Fakturant, Office manager, Specialista fakturace a plateb Společnost: Work Service