Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Interní HR Help Desk Agent s němčinou
Accenture Services, s.r.o.
Place of work
Prague
Prague
Contract type
full-time
full-time
Wage (gross)
n/a
n/a
Information about the position
Job description, responsibilities and duties
Interní HR Help Desk Agent je v denním kontaktu (po telefonu nebo e-mailem) s oddělením lidských zdrojů a se zaměstnanci Accenture a má na starosti poradenství v oblasti personální agendy – HR procesů, předpisů a aplikací.
Tato pozice je vhodná i pro absolventy, předchozí zkušenost v oblasti lidských zdrojů je výhodou, ale ne podmínkou, vše potřebné Vás naučíme.
Náplň práce:
*Poskytování poradenství interním zaměstnancům Accenture v oblasti HR
*Zpracování emailových a telefonických požadavků a dotazů zaměstnanců
*Každodenní kontakt s ostatními odděleními v rámci centra i lokálními týmy
*Administrace dat v HR informačních systémech
*Zpracování agendy zaměstnankyň na mateřské/rodičovské dovolené
*Aktivní využití německého a anglického jazyka
Tato pozice je vhodná i pro absolventy, předchozí zkušenost v oblasti lidských zdrojů je výhodou, ale ne podmínkou, vše potřebné Vás naučíme.
Náplň práce:
*Poskytování poradenství interním zaměstnancům Accenture v oblasti HR
*Zpracování emailových a telefonických požadavků a dotazů zaměstnanců
*Každodenní kontakt s ostatními odděleními v rámci centra i lokálními týmy
*Administrace dat v HR informačních systémech
*Zpracování agendy zaměstnankyň na mateřské/rodičovské dovolené
*Aktivní využití německého a anglického jazyka
Employee perks, benefits
.
Requirements for the employee
Candidates with education suit the position
Secondary with school-leaving examination
Language skills
English - Upper intermediate (B2)
Personality requirements and skills
*Min.SŠ vzdělání
*Velmi dobrá znalost němčiny (slovem i písmem)
*Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem)
*Pozitivní přístup při jednání se zákazníkem
*Komunikační dovednosti
*Týmový hráč
*Dobrá znalost MS Office
Req. Code : 00389391
Division/Department : Accenture
*Velmi dobrá znalost němčiny (slovem i písmem)
*Dobrá znalost angličtiny (slovem i písmem)
*Pozitivní přístup při jednání se zákazníkem
*Komunikační dovednosti
*Týmový hráč
*Dobrá znalost MS Office
Req. Code : 00389391
Division/Department : Accenture
Advertiser
Brief description of the company
Accenture’s Services workforce is a dedicated team of people who work on outsourcing engagements. These are long-term partnerships with clients for whom we manage and provide increasingly specialized business operations, such as finance and accounting, IT, applications development and maintenance, help desk services, and HR. We not only maintain key business functions for clients, we constantly seek to improve them to help our clients move ahead of the competition.
Number of employees
1000 and more employees
ID: 2831610
Dátum zverejnenia: 29.11.2016
2016-11-29
lokalita: Prague Pozícia: HR Generalist Spoločnosť: Accenture Services, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: n/a