Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradce týmu specialistů: odměna 10.000kč za nástup!
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
6.02.2017
6.02.2017
Mzdové podmínky (brutto)
85 Kč/h (13.800-25.000)Kč
85 Kč/h (13.800-25.000)Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Proč se stát specialistou a začít svou kariéru v Conduent:
- máš možnost pracovat na příchozí lince společnosti Vodafone, kde pomáháme zákazníkům s jejich dotazy a požadavky zákazníků a věnujeme svou pozornost v první řadě jejich vyřešení a zároveň i spravujeme jejich služby
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu tě čeká 5.ti týdenní školení, které hradíme a to včetně stavenky za každý den
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se můžeš spolehnout na svůj tým a týmaře, kteří ti rádi poradí a pomůžou
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- směny jsou specialistům plánovány vždy 14 dní dopředu a to vždy 15.tého v měsíci, (v rámci měsíce jsou tu také dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
Proč je pro nás důležitý zákazník?
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, koho baví zjišťovat jeho aktuální spokojenost s využívanou službou a rád hledá cesty, které pomohou jeho užitek ještě vylepšit
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zahrnuje i zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
- máš možnost pracovat na příchozí lince společnosti Vodafone, kde pomáháme zákazníkům s jejich dotazy a požadavky zákazníků a věnujeme svou pozornost v první řadě jejich vyřešení a zároveň i spravujeme jejich služby
- komunikuje se zákazníkem, což se neobejde bez práce na PC v systému, který mu usnadňuje vyhledání potřebných informací
- během samotného nástupu tě čeká 5.ti týdenní školení, které hradíme a to včetně stavenky za každý den
- v případě, kdy je "práce nad hlavu", se můžeš spolehnout na svůj tým a týmaře, kteří ti rádi poradí a pomůžou
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- směny jsou specialistům plánovány vždy 14 dní dopředu a to vždy 15.tého v měsíci, (v rámci měsíce jsou tu také dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
Proč je pro nás důležitý zákazník?
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, koho baví zjišťovat jeho aktuální spokojenost s využívanou službou a rád hledá cesty, které pomohou jeho užitek ještě vylepšit
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- zahrnuje i zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jakého ohodnocení a výhod může Specialista zákaznické péče dosáhnout?
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty je 85 Kč/h
- za samotný nástup obdrží bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostává Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se zúčastní soutěží o dárky, kterým ho Teamleader rád odmění
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostává stravenky za každý odpracovaný den
- má možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostanává 10.000Kč
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty je 85 Kč/h
- za samotný nástup obdrží bonus 10.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostává Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu se zúčastní soutěží o dárky, kterým ho Teamleader rád odmění
- může si půjčovat mobily a vyzkoušet jaké mají novinky
- využívá zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostává stravenky za každý odpracovaný den
- má možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, dostanává 10.000Kč
Informace o náboru
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvxeroxucz/ anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2894498
Dátum zverejnenia: 16.1.2017
2017-01-16
lokalita: Okres Ústí nad Labem Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Spoločnosť: Conduent Czech Republic s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 85 Kč/h (13.800-25.000)Kč