Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Poradce do týmu zákaznické péče - až 25.000/měs. a 10.000Kč odměna za nástup
Conduent Czech Republic s.r.o.
Místo práce
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Špitálské náměstí 3517/19, 400 01 Ústí nad Labem, Okres Ústí nad Labem
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek
plný úvazek, zkrácený úvazek
Termín nástupu
6.02.2017
6.02.2017
Mzdové podmínky (brutto)
88 Kč/h (14.400-25.000)Kč
88 Kč/h (14.400-25.000)Kč
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Ahoj
Vítej v Conduent!
Chceš využít šance a přidat se do týmu Specialistů zákaznické péče a pomáhat klientům společnosti Vodafone? Teď máš pro to jedinečnou příležitost.
Posledních pár míst zbývá a pro ty, kteří nastoupí právě 6.2. máme odměnu za nástup 10.000 Kč!
Tak se přihlaš!
Co tě jako Specialistu zákaznické péče v rámci pracovního dne čeká:
- pracuješ na příchozí lince společnosti Vodafone, kde společně se svým týmem pomáháš zákazníkům s dotazy, na které hledáš učinné řešení, a zároveň i spravuješ jejich aktuální služby
- komunikuješ se zákazníkem a zárověň pracuješ v PC systému, který tobě i celému týmu usnadňuje práci s vyhledáním informací, které jsou klíčové pro sdělení odpovědi zákazníkovi na druhé konci linky
- všechno tě naučíme během 6.týdenního školení (které je hrazené námi), od začátku jsou tu pro tebe trenérky i tvůj teamleader
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- vždy 14 dní dopředu jsou plánovány směny (v rámci směn jsou tu dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, komu záleží na zákazníkově spokojenosti s využívanou službou a rád hledá cesty, které vedou k zlepšení jeho užitku
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- do péče o zákazníka patří také zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Vítej v Conduent!
Chceš využít šance a přidat se do týmu Specialistů zákaznické péče a pomáhat klientům společnosti Vodafone? Teď máš pro to jedinečnou příležitost.
Posledních pár míst zbývá a pro ty, kteří nastoupí právě 6.2. máme odměnu za nástup 10.000 Kč!
Tak se přihlaš!
Co tě jako Specialistu zákaznické péče v rámci pracovního dne čeká:
- pracuješ na příchozí lince společnosti Vodafone, kde společně se svým týmem pomáháš zákazníkům s dotazy, na které hledáš učinné řešení, a zároveň i spravuješ jejich aktuální služby
- komunikuješ se zákazníkem a zárověň pracuješ v PC systému, který tobě i celému týmu usnadňuje práci s vyhledáním informací, které jsou klíčové pro sdělení odpovědi zákazníkovi na druhé konci linky
- všechno tě naučíme během 6.týdenního školení (které je hrazené námi), od začátku jsou tu pro tebe trenérky i tvůj teamleader
- velkou výhodou náplně práce specialisty je skutečnost, že nevolá NIKOMU, ale zákazníci volají přímo k nám
- jelikož se snažíme poskytnout zákazníkům společnosti Vodafone maximální servis jsme tu pro ně 24/7, máme tu ranní, odpolední směny v rozpětí (6-23:00) a to PO - NE,
- vždy 14 dní dopředu jsou plánovány směny (v rámci směn jsou tu dělené směny, 2 víkendy a také práce o svátcích)
- je pro nás klíčové soustředit se na zákazníka a hledáme někoho, komu záleží na zákazníkově spokojenosti s využívanou službou a rád hledá cesty, které vedou k zlepšení jeho užitku
- soustředěním se na zákazníkovy potřeby a příležitosti mu umožníme získat výhody, a tak i získat jeho přízeň
- do péče o zákazníka patří také zprostředkování výměny zastaralých služeb za nové
Zaměstnanecké výhody, benefity
Jak tě odměníme za tvou práci:
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty po zkušební době dosahuj 88 Kč/h
- za samotný nástup obdržíš bonus 10.000 Kč
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostaneš Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu můžeš zvítězit v soutěžíš o dárky, kterými tě Teamleader rád odmění
- můžeš si půjčit nové mobilní telefony a vyzkoušet si jaké mají novinky
- využíváš zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostáváš stravenky za každý odpracovaný den
- máš možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, získáš 10.000Kč
- náš mzdový systém je nastaven na fixní částku a variabilní částky, hodinová sazba specialisty po zkušební době dosahuj 88 Kč/h
- za samotný nástup obdržíš bonus 10.000 Kč
- průměrná čistá mzda u nás dosahuje 15-16.000 Kč
- za dodržení docházky a flexibilitu dostaneš Flexipassy v hodnotě 2.000 Kč
- v rámci týmu můžeš zvítězit v soutěžíš o dárky, kterými tě Teamleader rád odmění
- můžeš si půjčit nové mobilní telefony a vyzkoušet si jaké mají novinky
- využíváš zvýhodněný tarif včetně rodiny a přátel
- dostáváš stravenky za každý odpracovaný den
- máš možnost se zúčastnit v rámci profesního rozvoje výběrového řízení na trenéra, senior specialistu i teamleadera
- za doporučení známého, který si hledá práci a projde úspěšně výběrovým řízením, získáš 10.000Kč
Informace o náboru
Proč dál váhat! Přijď k nám a udělej krok v před!
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvconduentucz/?fref=ts
anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Pošli kolegyni Ivetě Kozárové životopis a ona si tě pozve na pohovor:
[email protected]
Musíš, ale spěchat, protože nástup je 6.2.2017
Určitě se podívej i na náš Facebook: https://www.facebook.com/pracujvconduentucz/?fref=ts
anebo naše webové stránky http://www.conduentcallcenters.com/prace-v-ceske-republice/
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
základní vzdělání
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
středoškolské bez maturity
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
Ostatní znalosti
Microsoft Word - Základy
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Empatický
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
CONDUENT se řadí mezi největší mezinárodní společnosti na trhu v oblasti outsourcingu podpůrných aktivit firem.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
Společnost působí ve 43 zemích, s celkovým počtem 93 000 zaměstnanců.
Poskytujeme servis v oblasti řízení finančních transakcí, zákaznické péče, zdravotnictví, státní správy i řízení dopravy.
ID: 2910801
Dátum zverejnenia: 27.1.2017
2017-01-27
lokalita: Okres Ústí nad Labem Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Pracovník reklamačního oddělení, Specialista back office, Specialista podpory zákazníků, Telefonní operátor Spoločnosť: Conduent Czech Republic s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 88 Kč/h (14.400-25.000)Kč