Customer service

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- Zpracování zákaznických objednávek
- Denní komunikace se zákazníkem
- Údržba zákaznických dat
- Kooperace s plánováním výroby
- Správa zákaznických portálů

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavou práci v dynamicky se rozvíjející zahraniční firmě
- odpovídající platové ohodnocení
- moderní pracovní prostředí
- motivační hodnocení
- příspěvky na stravování

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Ostatní průmyslová výroba

V případě Vašeho zájmu prosím reagujte na danou pozici a přiložte svůj životopis, popřípadě mě kontaktujte na uvedeném telefonním čísle.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

POŽADAVKY:
- SŠ vzdělání
- Znalost MS office
- Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni nutností
- Flexibilitu, komunikativnost, odolnost proti stresu
- Ideálně zkušenosti ze zákaznického servisu, automotive

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2794447  Dátum zverejnenia: 5.12.2016