Administrativní výpomoc Klatovy 100Kč/hod.

ADECCO spol.s r.o.

Místo práce
Klatovy, Okres Klatovy
Druh pracovního poměru
na dohodu (brigády)
Termín nástupu
01.09.2017

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

- inventarizace papírové dokumentace staveb
- evidence dokumentace smluv o připojení (zaevidování, zařazení do papírových boxů, polepování a evidence těchto boxů)
- manipulace s boxy v regálech- břemena do 20 kg
- úklid pracovní plochy

Zaměstnanecké výhody, benefity

- místo výkonu práce: Klatovy
- nástup 1. 9. 2017
- dohoda o pracovní činnosti
- zajímavé finanční ohodnocení 100 Kč/hod. + zákonné příplatky
- práce v čistém prostředí
- pracovní doba 7,5 hodiny (7:00-15:30)

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné administrativní a podpůrné služby

Pro firmu zabývající se zajištěním efektivního provozu plynárenských sítí hledáme pracovníky na pozici ADMINISTRATIVNÍ VÝPOMOC.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

základní vzdělání

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- znalost práce na PC: excel, access
- znalost stavební dokumentace výhodou
- spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 3116882  Dátum zverejnenia: 29.6.2017