Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Telefonní bankéř – příchozí hovory, Nástup ihned!až 23000Kč!!!
ADECCO spol.s r.o.
Místo práce
Praha 5, Praha
Praha 5, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
14.08.2017
14.08.2017
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- Řešit požadavky a dotazy klientů související s daným produktem (informace ohledně výpisu, žádost o změny, blokace karet, generování PIN atd.)
- Poskytovat informace klientům o aktuálních nabídkách
- Aktivní nabízení produktů společnosti stávajícím - spokojeným a řádně splácejícím klientům (vhodnou nabídku Vám vygeneruje systém přímo na míru daného klienta, nemusíte vařit z vody :-))
- Plnění stanovených obchodních cílů
- Zodpovědnost za evidenci a zařazení přijatých dokumentů a dat
- Zodpovědnost za správnost provedených operací
- Zodpovědnost za aktualizaci a ověřování dat
- Poskytovat informace klientům o aktuálních nabídkách
- Aktivní nabízení produktů společnosti stávajícím - spokojeným a řádně splácejícím klientům (vhodnou nabídku Vám vygeneruje systém přímo na míru daného klienta, nemusíte vařit z vody :-))
- Plnění stanovených obchodních cílů
- Zodpovědnost za evidenci a zařazení přijatých dokumentů a dat
- Zodpovědnost za správnost provedených operací
- Zodpovědnost za aktualizaci a ověřování dat
Zaměstnanecké výhody, benefity
- Příspěvek na stravování - stravenka v hodnotě 100 Kč za odpracovaný den (zaměstnavatel hradí 74%)
- flexipassy – po zkušební době 1000Kč za odpracovaný kvartál
- Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj – sociální fond - 1x ročně (po půl roce 4000Kč, po roce zaměstnání 8000Kč, po dvou letech 16000 Kč, po pěti letech 24000 Kč)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění (po roce 1000 Kč, po dvou letech 2000 Kč měsíčně)
- Týden dovolené navíc nad rámec stanovený zákonem (celkem 5 týdnu dovolené)
- Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
- Akce pro zaměstnance
- Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
- Příjemné moderní pracovní prostředí s vlastním stolem
- Akční kolektiv, individuální přístup ke každému zaměstnanci
- Motivující systém ohodnocení - základní mzda a bonusový systém, který závisí na vaší šikovnosti
- flexipassy – po zkušební době 1000Kč za odpracovaný kvartál
- Příspěvek na dovolenou a osobní rozvoj – sociální fond - 1x ročně (po půl roce 4000Kč, po roce zaměstnání 8000Kč, po dvou letech 16000 Kč, po pěti letech 24000 Kč)
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění (po roce 1000 Kč, po dvou letech 2000 Kč měsíčně)
- Týden dovolené navíc nad rámec stanovený zákonem (celkem 5 týdnu dovolené)
- Voda, káva, čaj na pracovišti zdarma
- Akce pro zaměstnance
- Výraznou podporu profesního růstu a seberealizace
- Příjemné moderní pracovní prostředí s vlastním stolem
- Akční kolektiv, individuální přístup ke každému zaměstnanci
- Motivující systém ohodnocení - základní mzda a bonusový systém, který závisí na vaší šikovnosti
Informace o náboru
Pozice je vhodná pro absolventy - Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Finanční poradenství, zprostředkování finančních služeb a pojištění
- Nebaví vás už práce v obrovském hlučném callcentru, ve kterém vám hlídají čas, kdy se můžete napít, každou chvíli máte na starosti jiný produkt a jiného klienta?
- Staňte se součástí našeho interního callcentra! Budete plnohodnotným zaměstnancem pracujícím na základě pracovní smlouvy. Důkladně se vám budeme věnovat při zaškolování a budeme vás dál podporovat v kariérním růstu v rámci společnosti.
- Hledáme šikovné kolegy a kolegyně, kteří budou poskytovat telefonické informace stávajícím klientům společnosti (jedná se o příchozí hovory od našich klientů), na základě jejich požadavků provádět změny v databázi a zodpovídat za řešení nejrůznějších dotazů a požadavků souvisejících s našimi produkty a následně klientům aktivně nabízet doplňkové služby, optimalizaci stávajících služeb a produktů.
- Nebaví vás už práce v obrovském hlučném callcentru, ve kterém vám hlídají čas, kdy se můžete napít, každou chvíli máte na starosti jiný produkt a jiného klienta?
- Staňte se součástí našeho interního callcentra! Budete plnohodnotným zaměstnancem pracujícím na základě pracovní smlouvy. Důkladně se vám budeme věnovat při zaškolování a budeme vás dál podporovat v kariérním růstu v rámci společnosti.
- Hledáme šikovné kolegy a kolegyně, kteří budou poskytovat telefonické informace stávajícím klientům společnosti (jedná se o příchozí hovory od našich klientů), na základě jejich požadavků provádět změny v databázi a zodpovídat za řešení nejrůznějších dotazů a požadavků souvisejících s našimi produkty a následně klientům aktivně nabízet doplňkové služby, optimalizaci stávajících služeb a produktů.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Osobnostní předpoklady a dovednosti
- Maturitní vysvědčení je podmínkou
- Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
- Velmi dobré komunikační schopnosti a schopnost dobře pracovat s informacemi
- Orientace na zákazníky
- Profesionální a příjemný mluvený projev - schopnost plynulé komunikace v českém jazyce
- Akční a pozitivní osobnost s dobrým time-managementem
- Schopnost zvládat víc věcí najednou
- Umění zaujmout, navázat pozitivní vztah s klientem
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
- Uživatelská znalost práce s PC, dobrá úroveň psaní na PC
- Velmi dobré komunikační schopnosti a schopnost dobře pracovat s informacemi
- Orientace na zákazníky
- Profesionální a příjemný mluvený projev - schopnost plynulé komunikace v českém jazyce
- Akční a pozitivní osobnost s dobrým time-managementem
- Schopnost zvládat víc věcí najednou
- Umění zaujmout, navázat pozitivní vztah s klientem
- Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 19 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimo profesního.
Počet zaměstnanců
50-99 zaměstnanců
ID: 3155409
Dátum zverejnenia: 9.8.2017
2017-08-09
lokalita: Praha Pozícia: Telefonní operátor Spoločnosť: ADECCO spol.s r.o.