Client coordinator pro italský trh

Advantage Consulting, s.r.o.

Místo práce
Plzeňský kraj
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

* Péče o klíčového klienta společnosti
* Identifikace, koordinace všech služeb směrem k zákazníkovi a jejich zpětná kontrola
* Zodpovědnost za svěřené úkoly a zajištění castumer service
* Komunikace s odděleními napříč společností
* Zajištění podpory při propagaci nového výrobku

Zaměstnanecké výhody, benefity

* Příležitost k růstu v mezinárodní společnosti
* Možnost pracovat samostatně a uskutečňovat vlastní návrhy
* Zajímavé mzdové ohodnocení včetně ročního bonusu
* Pružnou pracovní dobu, stravenky, jazykové kurzy a další benefity

* Místo výkonu práce: Plzeňský kraj

Informace o náboru

Zaujala Vás tato nabídka práce? Pokud ano, zašlete svůj strukturovaný životopis ve WORDu na emailovou adresu [email protected]. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi. Aktuální pracovní nabídky personální agentury práce Advantage Consulting naleznete na: http://www.acjobs.cz/nabidky-prace/. Zde se nabízí práce v Praze, práce v Brně, práce v Ostravě, práce v Olomouci, práce v Plzni, práce v Ústí, práce v Hradci a dalších regionech České republiky. Zašlete nám svůj životopis a my Vás ZDARMA zaregistrujeme do databáze uchazečů o zaměstnání. ZDARMA si také můžete aktivovat službu „AC Pošťák“, která Vám zajistí zasílání aktuálních pracovních nabídek na Váš e-mail, dle Vámi zvoleného regionu, oboru a požadované mzdy. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do personální agentury práce Advantage Consulting, s.r.o. a AC Jobs, s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou. Naše personální agentura práce poskytuje služby a poradenství v oblasti náboru zaměstnanců (recruitment), Assessment Centrum a zapůjčování THP pracovníků. Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

elektrotechnický průmysl

Úspěšná mezinárodní společnost

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Italský jazyk - Pokročilý (C1) a Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

* VŠ vzdělání
* Italský jazyk – výbornou znalost, anglický jazyk - komunikativní znalost
* Prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici
* Osobnost s výbornými komunikačními dovednostmi, s citem na zajištění zákaznických potřeb a zároveň vizionářským a strategickým myšlením

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Vytváříme společnost, které si váží nejen klienti, zaměstnanci, ale i veřejnost.

Zakládáme si na tom, že naši konzultanti jsou odborní partneři, kteří dokáží pomoci v oblasti kariérního života.

Naše odborné divize se specializují na tyto obory: ICT, Engineering, Electro & Energo, Sales & Logistics, Finance, Chemistry a Manufacturing.

Více než 1700 otevřených pracovních pozic v rámci celé České republiky naleznete na našich stránkách www.acjobs.cz.

Těšíme se na případnou konzultaci s Vámi.

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2725766  Dátum zverejnenia: 15.9.2016