Asistentka s velmi dobrou znalostí AJ

ALP consulting, s.r.o.

Místo práce
Okres Nitra
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho klienta, významnou zahraniční nadnárodní konzultační společnost, která se podílí na nejvýznamnějších projektech v Evropě, vždy na straně investora, hledáme uchazeče na pozici:

Asistentka s velmi dobrou znalostí AJ

Náplň práce:
- obecná podpora zahraničních a tuzemských manažerů společnosti
- zajišťování letenek, hotelů, taxi, kurýrních služeb
- kompletace a kontrola cestovních příkazů a souvisejících dokladů
- samostatné vykonávání odborných administrativních činnosti
- zpracování a správa příchozí a odchozí pošty
- příprava podkladů pro jednání vedení společnosti
- denní komunikace v AJ, spolupráce s dalšími útvary ve společnosti
- sjednávání schůzek a vedení diáře
- reporting vedení společnosti

Zaměstnanecké výhody, benefity

- zajímavou a různorodou práci v zahraniční nadnárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí s možností využití anglického jazyka
- odpovědnou a samostatnou práci v dynamickém kolektivu
- odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností, schopností a dovedností
- práce na plný úvazek

Informace o náboru

Místo pracoviště: Nitra
Možnost nástupu: Ihned, nebo dohodou

V případě, že splňujete veškeré výše uvedené požadavky, zašlete prosím svůj životopis na email [email protected]

Pokud budete mít zájem o další volné pozice z vašeho oboru, nebo z dalších odvětví, navštivte prosím naše webové stránky www.alpconsulting.cz
Děkujeme za Váš zájem a těšíme se na další spolupráci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Stavební průmysl

Významná zahraniční nadnárodní konzultační společnost.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

- VŠ/SŠ ukončené vzdělání - podmínkou
- praxe na obdobné samostatné administrativní pozici min 3 roky
- Anglický jazyk - plynule- vynikající znalost (schopnost denní komunikace)
- velmi dobrou znalost práce na PC MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost
- zodpovědnost, důslednost, pečlivost, loajalita
- týmový duch, flexibilita

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme českou personální společností, s dlouholetou tradicí v oblasti personálních služeb. Pro klienty úspěšné vyhledáváme odborníky a specialisty v technických oborech a profesích od stavebnictví, přes strojírenství, energetiku, elektroniku, vývoj a výrobu. Vyhledáváme i kandidáty na pozice ve vrcholovém managementu, řízení podniků, ekonomiky a účetnictví, právních služeb, personalistiky, administrativy, atd.
Pokud hledáte nové zaměstnání, rádi Vám v hledání pomůžeme a poradíme. Zaregistrujte se a přiložte Váš strukturovaný životopis. Váš profil posoudí naši profesionální personalisté a navrhnou Vám odpovídající uplatnění a volné pozice.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.

Počet zaměstnanců

5-9 zaměstnanců
ID: 2898158  Dátum zverejnenia: 18.1.2017