Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Obchodní manažer/ka pro novou finanční divizi
ATLAS software a.s.
Místo práce
V parku 2335/20, Praha - Chodov, Hlavní město Praha
V parku 2335/20, Praha - Chodov, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• prodej ekonomického softwaru
• jedná se o nadstavbu k účetním programům, nikoliv účetní program
• rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting nadřízenému
• místo výkonu práce: Čechy
• jedná se o nadstavbu k účetním programům, nikoliv účetní program
• rozvoj obchodní sítě a akvizice nových klientů
• plnění obchodních cílů společnosti
• pravidelný reporting nadřízenému
• místo výkonu práce: Čechy
Zaměstnanecké výhody, benefity
• perspektivní práci v prestižním oboru a dlouhodobě fungující české společnosti
• akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
• nadstandartní finanční ohodnocení
• přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
• kvalitní zázemí back office
• flexibilní pracovní doba, Free days
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže
• akviziční schůzky jsou domlouvány asistentkou
• nadstandartní finanční ohodnocení
• přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
• kvalitní zázemí back office
• flexibilní pracovní doba, Free days
• mobilní telefon i pro soukromé využití, notebook, služební automobil
• množství benefitů – příspěvek na dovolenou, penzijní připojištění, ošatné, stravenky a další
• aktivní podpora trenéra, externí školení, motivační soutěže
Informace o náboru
Společnost ATLAS consulting, zabývající se vývojem právních a ekonomických informačních systémů, rozšiřuje svůj tým o pozici:
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
postgraduální
Řidičský průkaz
B
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Osobnostní předpoklady a dovednosti
• ukončené VŠ vzdělání ekonomického charakteru či praxe v oblasti podnikových financí, účetnictví, daní
• dobré podvědomí o ekonomii, financích a daních
• výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
• proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
• dobré podvědomí o ekonomii, financích a daních
• výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
• proaktivní a obchodně orientovanou osobnost
• řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
• uživatelská znalost MS Office (zejména Excel)
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Společnost ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP byla založena v roce 2001 a od doby svého vzniku je výhradním obchodním zastoupením softwarové společnosti ATLAS consulting spol. s r.o.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Prodej, distribuci, školení a poradenství v oblasti software a hardware zajišťuje síť obchodních zástupců a školitelů. Péči o zákazníky a technickou podporu poskytuje společnost pomocí vlastního klientského centra, linky zákaznické podpory a servisních pracovníků s celorepublikovou působností.
Společnost zaujímá významné postavení na českém trhu v oblasti právního a manažerského softwaru. V současnosti nabízíme 19 samostatných právních, manažerských a informačních softwarů a celou řadu funkčních doplňků. Každoročně zajistíme až na dvě desítky školení po celém území České republiky a proškolíme tak stovky uživatelů. Ke každému z vás přistupují naši zaměstnanci individuálně a snaží se přizpůsobit vašim pracovním i časovým požadavkům. Naši proškolení zaměstnanci a obchodní reprezentanti jsou připraveni nabídnout nejvhodnější řešení na konkrétní hardwarové a softwarové prostředí. Navrhnou nejefektivnější systém vyhovující vašim specifickým podmínkám. Není tedy nutné měnit vybavení od základů, filosofií naší společnosti je rozšířit a zefektivnit stávající podmínky natolik, aby vám dlouhodobě do budoucna ušetřili peníze a čas.
Produkty, které společnost ATLAS consulting spol. s r.o. člen skupiny ATLAS GROUP na českém trhu realizuje, jsou původní české a díky tomu nejlépe vyhovují tuzemským podmínkám. O jejich vývoj, výrobu, aktualizace i servis se stará mateřská společnost ATLAS consulting spol. s r.o., která se aktivně věnuje vývoji právního a manažerského softwaru již od roku 1992.
ATLAS software a.s. člen skupiny ATLAS GROUP se nachází v Ostravě, její pobočky pak naleznete také v Praze a v Brně.
Pro společnost ATLAS software a.s. pracuje v současné době přes 70 stálých zaměstnanců, kteří se starají o odbyt produktů a spokojenost našich zákazníků.
Počet zaměstnanců
150-199 zaměstnanců
ID: 2974767
Dátum zverejnenia: 14.3.2017
2017-03-14
lokalita: Hlavní město Praha Pozícia: Finanční analytik, Finanční poradce, Obchodní manažer Spoločnosť: ATLAS software a.s.