Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Konzultant - odd. finance a účetnictví
E.H.R spol. s r.o.
Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Úspěšný uchazeč projde zapracováním v rámci oddělení Účetnictví a Finance:
Finanční oddělení (Cash & Treasury) - 2 týdny:
Komunikace a spolupráce s bankovními ústavy / platební styk a bankovní úvěry;
Proces řízení likvidity;
Spoluprácena procesu zpracování účetních dokladů týkajících se plateb a bankovních transakcí;
Spolupráce při procesu zaúčtování denních závěrek
Komunikace a spolupráce s bezpečnostními agenturami v oblasti svozu peněžní hotovosti
Generování a kontrola reportů;
Práce s programy SAP-FI, ITS, MultiCash/Tembit
Účetní oddělení – 2 týdny:
Proces pořizování všech typů účetních zápisů do účetnictví a to přímým účtováním i účtováním prostřednictvím rozhraní s jinými informačními systémy;
Společnost pracuje s účetním systémem SAP;
Společnost zpracovává účetnictví paralelně podle českého zákona o účetnictví a podle německých účetních standardů (HGB);
Sestavování měsíčních a ročních účetních závěrek;
Aplikace systému interních kontrol;
Komunikace a spolupráce s auditorskými společnostmi.
Bezprostředně po ukončení zapracování bude mít úspěšný uchazeč následující zodpovědnosti:
Bude zodpovědný za finanční a účetní procesy související s novým projektem společnosti
Bude spolupracovat na plnění ostatních úkolů souvisejících s chodem Účetního oddělení
V průběhu zapracování i po jeho ukončení se bude úspěšných uchazeč podílet na:
Komunikaci s centrálou společnosti v Německu; zajišťovat včasné a přesné reportování (související s chodem úseku Účetnictví / Finance);
Implementaci zásad obsažených v korporátních směrnicích do pracovních procesů v rámci úseku; podílet se na tvorbě, revidování a implementaci interních směrnic;
Spolupráci při tvorbě nových pracovních postupů a při zefektivňování stávajících;
Zabezpečování efektivní komunikace a spolupráce s ostatními úseky a odděleními v rámci společnosti
S časovým odstupem se bude podílet na následujících činnostech:
Implementace korporátních projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
Implementace interních (lokálních) projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
Spolupráce na implementaci korporátních či interních projektů v rámci celé společnosti, přičemž bude zastupovat úsek Účetnictví / Finance.
Finanční oddělení (Cash & Treasury) - 2 týdny:
Komunikace a spolupráce s bankovními ústavy / platební styk a bankovní úvěry;
Proces řízení likvidity;
Spoluprácena procesu zpracování účetních dokladů týkajících se plateb a bankovních transakcí;
Spolupráce při procesu zaúčtování denních závěrek
Komunikace a spolupráce s bezpečnostními agenturami v oblasti svozu peněžní hotovosti
Generování a kontrola reportů;
Práce s programy SAP-FI, ITS, MultiCash/Tembit
Účetní oddělení – 2 týdny:
Proces pořizování všech typů účetních zápisů do účetnictví a to přímým účtováním i účtováním prostřednictvím rozhraní s jinými informačními systémy;
Společnost pracuje s účetním systémem SAP;
Společnost zpracovává účetnictví paralelně podle českého zákona o účetnictví a podle německých účetních standardů (HGB);
Sestavování měsíčních a ročních účetních závěrek;
Aplikace systému interních kontrol;
Komunikace a spolupráce s auditorskými společnostmi.
Bezprostředně po ukončení zapracování bude mít úspěšný uchazeč následující zodpovědnosti:
Bude zodpovědný za finanční a účetní procesy související s novým projektem společnosti
Bude spolupracovat na plnění ostatních úkolů souvisejících s chodem Účetního oddělení
V průběhu zapracování i po jeho ukončení se bude úspěšných uchazeč podílet na:
Komunikaci s centrálou společnosti v Německu; zajišťovat včasné a přesné reportování (související s chodem úseku Účetnictví / Finance);
Implementaci zásad obsažených v korporátních směrnicích do pracovních procesů v rámci úseku; podílet se na tvorbě, revidování a implementaci interních směrnic;
Spolupráci při tvorbě nových pracovních postupů a při zefektivňování stávajících;
Zabezpečování efektivní komunikace a spolupráce s ostatními úseky a odděleními v rámci společnosti
S časovým odstupem se bude podílet na následujících činnostech:
Implementace korporátních projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
Implementace interních (lokálních) projektů v rámci úseku Účetnictví / Finance;
Spolupráce na implementaci korporátních či interních projektů v rámci celé společnosti, přičemž bude zastupovat úsek Účetnictví / Finance.
Zaměstnanecké výhody, benefity
Hlavní pracovní poměr, doba neurčitá
Motivující fixní finanční ohodnocení + bonusy
Zázemí stabilní a úspěšné a procesně řízené mezinárodní společnosti
Příjemný kolektiv
Motivující fixní finanční ohodnocení + bonusy
Zázemí stabilní a úspěšné a procesně řízené mezinárodní společnosti
Příjemný kolektiv
Informace o náboru
Nástupní termín
ideálně Q3/2017, nebo dohodou
Místo výkonu práce
v Praze
Zaměstnavatel: úspěšná a dynamická mezinárodní obchodní společnost - NEJEDNÁ se o outsourcing účetnictví, ale o práci v interním finančním oddělení se stálým pracovištěm v Praze
ideálně Q3/2017, nebo dohodou
Místo výkonu práce
v Praze
Zaměstnavatel: úspěšná a dynamická mezinárodní obchodní společnost - NEJEDNÁ se o outsourcing účetnictví, ale o práci v interním finančním oddělení se stálým pracovištěm v Praze
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Jiné neuvedené oblasti
Mezinárodní obchodní společnost
Mezinárodní obchodní společnost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
vysokoškolské II. stupně
Jazykové znalosti
Německý jazyk - Pokročilý (C1)
Počet let praxe
2
Osobnostní předpoklady a dovednosti
Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomika
Alespoň dvouletá praxe u auditorské společnosti
Velmi dobrá znalost německého jazyka
Znalost předpisů upravujících systém účetnictví v České republice
Dobrá znalost MS Office, zejména Excel a Word;
Znalost SAP je výhodou
Pro-aktivní a pragmatický přístup při řešení úkolů
Osobnostní vyzrálost a schopnost získat si respekt v pracovním kolektivu
Orientace na výsledek a termíny
Samostatnost a sebevědomí, schopnost pracovat flexibilně
Ochotný a schopný převzít osobní zodpovědnost a dostát zadaným nárokům
Výborné analytické schopnosti, strategické uvažování, osobní iniciativa
Organizační schopnosti
Alespoň dvouletá praxe u auditorské společnosti
Velmi dobrá znalost německého jazyka
Znalost předpisů upravujících systém účetnictví v České republice
Dobrá znalost MS Office, zejména Excel a Word;
Znalost SAP je výhodou
Pro-aktivní a pragmatický přístup při řešení úkolů
Osobnostní vyzrálost a schopnost získat si respekt v pracovním kolektivu
Orientace na výsledek a termíny
Samostatnost a sebevědomí, schopnost pracovat flexibilně
Ochotný a schopný převzít osobní zodpovědnost a dostát zadaným nárokům
Výborné analytické schopnosti, strategické uvažování, osobní iniciativa
Organizační schopnosti
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Personální agentura
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Počet zaměstnanců
5-9 zaměstnanců
ID: 3148174
Dátum zverejnenia: 1.8.2017
2017-08-01
lokalita: Praha, Hlavní město Praha Pozícia: Auditor, Ekonom, Finanční analytik, Interní auditor, Konzultant Spoločnosť: E.H.R spol. s r.o.