Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Office manager
J.B.Plus,s.r.o.
Místo práce
Holečkova 25c, Praha
Holečkova 25c, Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
03.09.2017
03.09.2017
Mzdové podmínky (brutto)
25000 - 30000
25000 - 30000
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- vedení agendy sekretariátu
- organizační a administrativní podpora
- příprava a zpracovávání podkladů, příjem a vystavení účetních dokladů
- zpracovávání a vyřizování došlé/odeslané pošty včetně práce s datovou schránkou a interními komunikačními nástroji
- asistence při organizování služebních cest (letenky, taxi)
- Český jazyk - úroveň min. C1
- Aj, Nj, Rj – výhodou
Pozice je vhodná spíše pro ženu.
Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Pracovní doba Po-Pa od 9:00 do 18:00 (přestávka na oběd od 13h do 14h)
- organizační a administrativní podpora
- příprava a zpracovávání podkladů, příjem a vystavení účetních dokladů
- zpracovávání a vyřizování došlé/odeslané pošty včetně práce s datovou schránkou a interními komunikačními nástroji
- asistence při organizování služebních cest (letenky, taxi)
- Český jazyk - úroveň min. C1
- Aj, Nj, Rj – výhodou
Pozice je vhodná spíše pro ženu.
Pracovní smlouva na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
Pracovní doba Po-Pa od 9:00 do 18:00 (přestávka na oběd od 13h do 14h)
Zaměstnanecké výhody, benefity
K dispozice pro zaměstnance je celoroční vstup zdarma do fitnessů, sauny a bazénu v hotelu Corinthia*****.
Většinou klidná práce v male kanceláři.
Většinou klidná práce v male kanceláři.
Informace o náboru
Očekáváme:
- vyzrálou a stabilní osobnost
- praxi na pozici aspoň 1 rok.
- praxe z prostředí velké společnosti je výhodou
- SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
- Český jazyk - úroveň min. C1
- Aj, Nj, Rj – výhodou
- komunikační a organizační schopnosti
- zodpovědný, loajální, vstřícný přístup
- přesnost, pečlivost a spolehlivost
- MS Office – uživatelská znalost
- vyzrálou a stabilní osobnost
- praxi na pozici aspoň 1 rok.
- praxe z prostředí velké společnosti je výhodou
- SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání
- Český jazyk - úroveň min. C1
- Aj, Nj, Rj – výhodou
- komunikační a organizační schopnosti
- zodpovědný, loajální, vstřícný přístup
- přesnost, pečlivost a spolehlivost
- MS Office – uživatelská znalost
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Ruský jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)
Ostatní znalosti
Fakturace - Základy
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Windows - Pokročilý
Počet let praxe
1
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Naší společnost se zabývá dodaním energetického a metalurgického zařízeni.
Počet zaměstnanců
10-19 zaměstnanců
ID: 3149550
Dátum zverejnenia: 2.8.2017
2017-08-02
lokalita: Praha Pozícia: Asistent, Office manager, Sekretářka Spoločnosť: J.B.Plus,s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 25000 - 30000