Call Operator - Technical Customer Care

CloverDX

Místo práce
Příkop 6, Brno - město
Druh pracovního poměru
plný úvazek, zkrácený úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Co budete dělat:
• telefonicky kontaktovat naše zákazníky a zjišťovat jejich potřeby
• udržovat vztahy se stávajícími zákazníky
• poskytovat informace o systému technické podpory
• spolupracovat se Support a Sales oddělením
• spravovat dané informace v systému

Zaměstnanecké výhody, benefity

Co Vám nabízíme:
• velmi zajímavou a různorodou práci
• pevnou nebo pružnou pracovní dobu
• možnost práce odpoledne/v noci (dle Vaší preference)
• externí/interní školení - získávání širokého spektra technických znalostí
• volnost při řešení úkolů
• 5 týdnů dovolené, stravenky, fond benefitů
• přátelský mezinárodní tým
• možnost práce na zkrácený úvazek

Klíčová slova:
Customer Care Manager, customer care, Pentaho, Informatica, SSIS, ODI, DataStage, ETL / DI nástroje, SQL, NoSQL, customer care specialist, Windows, Mac, Linux, JAVA Standard, J2EE knihovny, aplikační servery, support, Technical Customer Support, podpora zákazníků, technická podpora, support, datová integrace, Support Specialist, Client Services, IT podpora, klientská podpora, Talented

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Váš ideální profil:
• obecné IT znalosti – ostatní doučíme
• radost z komunikace
• trocha obchodního talentu
• velmi dobrá znalost anglického jazyka (C1 až C2)
• samostatnost

Výhodou je znalost:
• operačních systémů Windows/Mac/Linux
• JAVA (Standard, J2EE knihovny, aplikační servery)
• databázových technologií (tradiční SQL, NoSQL)
• ETL/DI nástrojů

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

CloverDX je česká softwarová firma působící mezinárodně. Zabýváme se daty, konkrétně oblastí datové integrace, pro kterou vyvíjíme vlastní produkt. Našimi zákazníky jsou velké nadnárodní firmy i nadějné start-upy po celém světě. Je nás více než 100 kolegů a v současnosti pracujeme v 5 pobočkách: Praze, Brně, Ostravě, Londýně a Washingtonu. Za 13+ let existence firmy jsme si vybudovali dobré jméno u zákazníků, ke kterým často přicházíme v situaci, kdy jiní před námi selhali. Takto jsme si získali významné zákazníky jako je HSBC, VISA, DHL, Moody’s, FedEx, IBM, Oracle a více než 200 dalších, napříč mnoha obory.
ID: 3023330  Dátum zverejnenia: 22.5.2017