Transition manager / solution architect/Kraj Vysočina/KOL

Kariéra spol. s r.o.

Místo práce
Kraj Vysočina
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Ensure and manage grow of the Service center in existing and new functions - work with existing teams to initiate, qualify and design opportunities, that bring value to internal clients and whole company
Collaborate with the Function managers to plan and design the overall support from the Service center(s)
Design final solution for specific needs, engage with client counterparts to define appropriate design for designated process
Transition those opportunities company transition methodology, policies and standards
Personally develop and sustain client executive relationships through personal meetings, presentations, business networking and/or other business or social gatherings

Zaměstnanecké výhody, benefity

Perspective and interesting work in the prosperous company
Personal and professional development
Friendly team
Use of foreign languages on daily basis
13th /14th /15th salary
monthly bonus for the attendance
6 weeks of vacation
catering
pension insurance
free language learning
free health and preventive care
cultural and social events
and other benefits and allowances according to the high standard of social program

Informace o náboru

Termín nástupu: dohodou
Místo pracoviště: Okříšky

V případě, že Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj životopis v ČJ na e-mail [email protected] a uvádějte značku 16651/KOL.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o. , a to do 31.12.2016. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Automobilový průmysl, výroba dopravních prostředků

Pro našeho klienta, významného vývojového partnera a dodavatele originálního příslušenství výrobcům v automobilovém a strojním průmyslu, hledáme vhodné kandidáty na pozici:

TRANSITION MANAGER / SOLUTION ARCHITECT/KRAJ VYSOČINA/KOL

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně

Vzdělání v oboru

transition, process, projects

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Řidičský průkaz

B

Počet let praxe

3

Osobnostní předpoklady a dovednosti

University/High school education
Minimum 8 years of work experience
Minimum 3 years of transition experience in the areas of Finance and Accounting, Procurement, HR, and/or IT
End to End Transition experience starting from project’s solution architecture, transition delivery, and project’s hyper care phases
Knowledge of transition work streams including Program management, Due Diligence, Change management, Financial management, Service Management, Contract management, Technology and Work environment, Recruitment and Knowledge Transfer
Fluent English (must), German (nice to have)
Very good communication skills, the ability to earn respect of top management
Analytical thinking
Proven ability to develop and maintain good relationships with key stakeholders
Ability to work and communicate in complex organization with a matrix structure
Ability to adapt management style to varied corporate culture, organizational structure and internal clients
Willingness to travel
Driving license
You want to improve yourself professionally - in a company that lives its values, gives you room to grow, cultivates a demographically conscious personnel policy, supports you both personally and professionally, and offers numerous development opportunities

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Počet zaměstnanců

10-19 zaměstnanců
ID: 2448595  Dátum zverejnenia: 24.2.2016