Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Asistentka - Office coordinator
PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Místo práce
Praha
Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Pro našeho klienta, českou společnost působící v oblasti informačních technologií hledáme novou samostatnou a spolehlivou kolegyni na pozici Asistentka/Office coordinator.
Naše požadavky:
• SŠ nebo čerství absolventi VŠ ekonomického směru
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost Lotus Notes a Money S5)
• základní znalost účetnictví a daňové problematiky
• znalost anglického jazyka (pro základní telefonickou komunikaci)
• dobré komunikativní schopnosti
• samostatnost, pečlivost a důslednost
• pozitivní přístup k práci v kolektivu
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• CV spolu s reprezentativní fotografií
Hlavní pracovní náplň:
• zajištění plynulého chodu kanceláří
• řízení chodu malé recepce, přebírání pošty a její třídění, přijímání telefonických hovorů
• běžná administrativní činnost a správa firemních dokumentů
• odpovědnost za objednávání kancelářských potřeb a drobného občerstvení
• správa interních agend (telefony, auta aj.)
• zodpovědnost za plnění závazných předpisů (povinné termíny např. pro revize, povinná školení a certifikace BOZP a PO, audity, zdravotní péče apod.)
• spolupráce s hlavním účetním a finanční ředitelkou
• po zapracování správa přijatých a vydaných faktur a zpracování podkladů pro účetní
• spolupráce při přípravách nabídek i s ostatními odděleními firmy
Nabízíme:
• odpovídající platové ohodnocení
• místo práce Praha – Vinohrady
• mobilní telefon, notebook/PC
• vzdělávací kurzy (angličtina, odborná školení…)
• týden dovolené navíc
• stravenky
• zajímavé firemní akce
• občerstvení na pracovišti
• individuální přístup menší české společnosti
• ideálně nástup 1. 12. 2016 na hlavní pracovní poměr
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Naše požadavky:
• SŠ nebo čerství absolventi VŠ ekonomického směru
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office, výhodou znalost Lotus Notes a Money S5)
• základní znalost účetnictví a daňové problematiky
• znalost anglického jazyka (pro základní telefonickou komunikaci)
• dobré komunikativní schopnosti
• samostatnost, pečlivost a důslednost
• pozitivní přístup k práci v kolektivu
• řidičský průkaz sk. B výhodou
• CV spolu s reprezentativní fotografií
Hlavní pracovní náplň:
• zajištění plynulého chodu kanceláří
• řízení chodu malé recepce, přebírání pošty a její třídění, přijímání telefonických hovorů
• běžná administrativní činnost a správa firemních dokumentů
• odpovědnost za objednávání kancelářských potřeb a drobného občerstvení
• správa interních agend (telefony, auta aj.)
• zodpovědnost za plnění závazných předpisů (povinné termíny např. pro revize, povinná školení a certifikace BOZP a PO, audity, zdravotní péče apod.)
• spolupráce s hlavním účetním a finanční ředitelkou
• po zapracování správa přijatých a vydaných faktur a zpracování podkladů pro účetní
• spolupráce při přípravách nabídek i s ostatními odděleními firmy
Nabízíme:
• odpovídající platové ohodnocení
• místo práce Praha – Vinohrady
• mobilní telefon, notebook/PC
• vzdělávací kurzy (angličtina, odborná školení…)
• týden dovolené navíc
• stravenky
• zajímavé firemní akce
• občerstvení na pracovišti
• individuální přístup menší české společnosti
• ideálně nástup 1. 12. 2016 na hlavní pracovní poměr
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na adresu [email protected] . Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Informační technologie, počítačové programování, webové portály
Českou společnost působící v oblasti informačních technologií.
Českou společnost působící v oblasti informačních technologií.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2789483
Dátum zverejnenia: 1.11.2016
2016-11-01
lokalita: Praha Pozícia: Administrativní pracovník, referent, Asistent, Controller, Office manager, Sekretářka Spoločnosť: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.