Asistentka servisního oddělení/dispečerka – Praha 7

PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.

Místo práce
Praha, Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Náplň práce:
• denní administrativa a činnost spojená s chodem servisního oddělení
• tvorba cenových nabídek
• organizace pracovního nasazení servisních techniků
• agenda dispečinku od zadávání objednávek zákazníků po fakturaci

Zaměstnanecké výhody, benefity

Nabízíme:
• odpovídající mzdové ohodnocení
• práci v mezinárodní společnosti
• místo výkonu práce Praha 7
• nástup dle dohody

Informace o náboru

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis i s fotografií na emailovou adresu [email protected]. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

Jiné neuvedené oblasti

Pro našeho klienta významnou mezinárodní společnost zabývající se vážící technikou hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka servisního oddělení/dispečerka.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Osobnostní předpoklady a dovednosti

Požadujeme:
• SŠ vzdělání
• znalost práce na PC – Word, Excel, Outlook
• komunikativnost, pečlivost, práce v týmu, zodpovědnost, logické uvažování
• praxe na obdobné pozici velkou výhodou

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Jsme ryze česká společnost, která již 10 let poskytuje personální služby.

Společnost je držitelem povolení ke zprostředkování práce.
ID: 2819343  Dátum zverejnenia: 21.11.2016