Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista zákaznické spokojenosti
Úvod
Tým, jehož členem se úspěšný kandidát stane, zajišťuje poprodejní servis vozů ŠKODA v ČR. Mezi cílové hodnoty oddělení patří kontinuální rozvoj servisní sítě a zvyšování zákaznické spokojenosti podle filozofie Human Touch. K hlavním činnostem útvaru patří poradenství a podpora při stížnostech zákazníků, plánování servisních aktivit, plánování a realizace ISO Certifikace, Plánování a podpora coachingu pro servisní partnery.
Popis činnosti
- - Navrhování opatření k růstu zákaznické spokojenosti s poprodejním servisem
- - Vypracovávání CSS (Customer Satisfaction Study) a DSS (Dealer Satisfaction Study)
- - Vypracovávání strategií k měření spokojenosti zákazníků
- - Navrhování opatření k mystery aktivitám směrem k obchodní síti
- - Vypracovávání analýzy vztahující se k zadanému projektu
Požadujeme
- - VŠ vzdělání (ekonomické, technické)
- - Znalost práce s PC (MS Office)
- - AJ úroveň B2 – C1 (středně pokročilá znalost – jednací znalost)
- - Vhodné i pro absolventy
Uvítáme
- - Znalost NJ
- - Odbornou praxi v oblasti automotive
Nabízíme
- - Prostor pro rozvoj kariéry
- - 5 týdnů dovolené
- - Příspěvek na penzijní připojištění
- - Vzdělávací kurzy a školení
- - Příspěvek na dovolenou
- - Finančně výhodný pronájem vozů
- - Zázemí silné a stabilní nadnárodní společnosti
Kontakt
Importovane ponuky - archivLokalita
Doporučte pozici známému
ID: 2073856
Dátum zverejnenia: 7.4.2015
2015-04-07
lokalita: Praha Pozícia: Specialista interní komunikace, Specialista marketingových analýz, Specialista podpory zákazníků Spoločnosť: Škoda Auto a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.