Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Specialista - Digital Touchpoints
Co u nás budete dělat?
- Rozvíjet a implementovat strategie „customer touchpoint" (aplikace, weby, ...)
- Koordinovat a definovat „customer digital touchpoints"
- Připravovat business technické požadavky
- Kontrolovat a sledovat rozvoj aplikací, webů a IT nástrojů
- Navrhovat kreativní a inovativní zákaznické „touchpointy"
- Tvořit a sledovat KPIs a monitoring výkonnosti webů a aplikací
- Realizovat benchmarky
- Koordinovat „digital steering comitee"
- Realizovat uživatelské testování
Co musíte znát, mít a umět?
- Vysokoškolské vzdělání (marketing)
- Odbornou kvalifikaci: v Marketingu, Digitálu
- AJ - úroveň B2 (středně pokročilá znalost)
Co od nás můžete získat?
- Moderní mezinárodní pracovní prostředí
- Práci s nejnovějšími technologiemi
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Vzdělávací kurzy a školení
- Výhodný pronájem a prodej vozu ŠKODA
- Bezúročnou půjčku na bydlení a rekonstrukci
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost výjezdů do zahraničí
TUCNE
Pokud máte o pozici zájem, pokračujte doplněním údajů níže a kliknutím na tlačítko Přihlásit se.
Následně budete přesměrováni na webové stránky společnosti ŠKODA, kde Vaše přihlášení dokončíte.
Povinnou přílohou k přihlášení na pozici je strukturovaný životopis v českém a anglickém/německém provedení (neplatí pro dělnické pozice).
Kontakt
Jiří PavlíkLokalita
Doporučte pozici známému
ID: 2929024
Dátum zverejnenia: 11.2.2017
2017-02-11
lokalita: Praha Pozícia: Marketingový specialista, Produktový manažer Spoločnosť: Škoda Auto a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.