Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Bankéř na pobočce v centru Prahy
Staff Services s.r.o.
Místo práce
Hlavní město Praha
Hlavní město Praha
Druh pracovního poměru
plný úvazek
plný úvazek
Termín nástupu
Ihned nebo dle domluvy
Ihned nebo dle domluvy
Informace o pracovním místě
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Staff Services s.r.o. je personálně poradenská společnost, která vznikla jako sesterská společnost skupiny spolupracujících firem, které podnikají v široké oblasti oborů.
Pro tyto své interní klienty jsme partnerem pro řešení jakýchkoliv personálních otázek v oblasti náboru klíčových a manažerských pozic, zpracování auditů, implementaci personálních nástrojů či detailního psychodiagnostického hodnocení kandidátů a zaměstnanců.
Naším klientem je stabilní finanční instituce s dlouholetou tradicí, která pro svoji pobočku v Praze hledá novou posilu do týmu na pozici:
"Specialista pobočkového prodeje"
Zajímá Vás oblast bankovnictví či financí, ale dosud nemáte v tomto oboru pracovní zkušenosti? Na této pozici budete mít možnost potřebné znalosti/zkušenosti získat, proto hledáme nejenom zkušené kandidáty, ale také i absolventy.
Budete plnohodnotnou součástí týmu a Vaší hlavní náplní bude kontakt s klienty, nabídka produktů a zajištění dalších servisních činností na pobočce.
Co bude Vaší pracovní náplní?
• Získáte portfolio klientů a Vaším cílem ho bude postupně rozšiřovat (k tomu Vám dáme dostatečné know-how a prostředky)
• Zdokonalíte své prodejní dovednosti
• Budete se muset poprat s mnoha úkoly, rozklíčovat potřeby klientů a vyřešit jejich požadavky tak, abyste za sebou nechali 100% spokojeného klienta
Jaké máme požadavky na vhodné kandidáty?
• Jste obchodník celým srdcem a záleží Vám na spokojenosti klientů
• Naši klienti a Vaši kolegové se budou spoléhat na to, že tu budete pro ně - pokud jste v takovém prostředí pracovali, víte, jak důležitá je týmová spolupráce pro osobní úspěch
• Mít tak roční zkušenost z prodeje nebo zákaznického servisu je výhoda, ale důležitější je Vaše osobní nasazení a odhodlání být nejlepší - My Vám pomůžeme tohoto cíle dosáhnout!
• Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Máte alespoň mírně pokročilou angličtinu
Co nabízíme?
• Samostatnou a zodpovědnou práci, jejíž výsledky ovlivňují úspěch celé společnosti
• Rozmanitý systém benefitů
• Systém vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců
• Zajímavý provizní systém a motivační soutěže
• Opravdu přátelský kolektiv :-)
Těšíme se na Váš životopis v českém nebo anglickém jazyce a formátu .doc(x) nebo .pdf.
Pro tyto své interní klienty jsme partnerem pro řešení jakýchkoliv personálních otázek v oblasti náboru klíčových a manažerských pozic, zpracování auditů, implementaci personálních nástrojů či detailního psychodiagnostického hodnocení kandidátů a zaměstnanců.
Naším klientem je stabilní finanční instituce s dlouholetou tradicí, která pro svoji pobočku v Praze hledá novou posilu do týmu na pozici:
"Specialista pobočkového prodeje"
Zajímá Vás oblast bankovnictví či financí, ale dosud nemáte v tomto oboru pracovní zkušenosti? Na této pozici budete mít možnost potřebné znalosti/zkušenosti získat, proto hledáme nejenom zkušené kandidáty, ale také i absolventy.
Budete plnohodnotnou součástí týmu a Vaší hlavní náplní bude kontakt s klienty, nabídka produktů a zajištění dalších servisních činností na pobočce.
Co bude Vaší pracovní náplní?
• Získáte portfolio klientů a Vaším cílem ho bude postupně rozšiřovat (k tomu Vám dáme dostatečné know-how a prostředky)
• Zdokonalíte své prodejní dovednosti
• Budete se muset poprat s mnoha úkoly, rozklíčovat potřeby klientů a vyřešit jejich požadavky tak, abyste za sebou nechali 100% spokojeného klienta
Jaké máme požadavky na vhodné kandidáty?
• Jste obchodník celým srdcem a záleží Vám na spokojenosti klientů
• Naši klienti a Vaši kolegové se budou spoléhat na to, že tu budete pro ně - pokud jste v takovém prostředí pracovali, víte, jak důležitá je týmová spolupráce pro osobní úspěch
• Mít tak roční zkušenost z prodeje nebo zákaznického servisu je výhoda, ale důležitější je Vaše osobní nasazení a odhodlání být nejlepší - My Vám pomůžeme tohoto cíle dosáhnout!
• Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
• Máte alespoň mírně pokročilou angličtinu
Co nabízíme?
• Samostatnou a zodpovědnou práci, jejíž výsledky ovlivňují úspěch celé společnosti
• Rozmanitý systém benefitů
• Systém vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců
• Zajímavý provizní systém a motivační soutěže
• Opravdu přátelský kolektiv :-)
Těšíme se na Váš životopis v českém nebo anglickém jazyce a formátu .doc(x) nebo .pdf.
Společnost, pro kterou je pozice obsazována
Bankovnictví, peněžnictví
Jaká je naše vize a mise?
Naší vizí je být kvalitním spolehlivým partnerem všech našich členů a klientů. A vizi realizujeme skrze uskutečnění mise. Naše mise se skládá z několika aspektů: pracujeme pro spokojenost našich klientů, chceme, aby korektnost a profesionalita byly naším standardem, používáme nejmodernější technologie a vytváříme ty nejlepší podmínky pro maximální zhodnocení vašich financí.
Jaké jsou naše hodnoty?
Uctíváme ty hodnoty, na kterých stojí pravidla nejen mezilidských vztahů a dobrého byznysu, ale hlavně spokojených klientů. Na prvním místě jsou u nás lidé, podporujeme týmovou práci, respektujeme konkurenci, zakládáme si na partnerství a dlouhodobé spolupráci. Do erbu bychom si dali asi tato slova: profesionalita, kvalita, spolehlivost, rychlost a efektivita.
A v klientech chceme vzbudit pocit pohodlí a jednoduchosti, kdykoli k nám zavítají.
Jaká je naše vize a mise?
Naší vizí je být kvalitním spolehlivým partnerem všech našich členů a klientů. A vizi realizujeme skrze uskutečnění mise. Naše mise se skládá z několika aspektů: pracujeme pro spokojenost našich klientů, chceme, aby korektnost a profesionalita byly naším standardem, používáme nejmodernější technologie a vytváříme ty nejlepší podmínky pro maximální zhodnocení vašich financí.
Jaké jsou naše hodnoty?
Uctíváme ty hodnoty, na kterých stojí pravidla nejen mezilidských vztahů a dobrého byznysu, ale hlavně spokojených klientů. Na prvním místě jsou u nás lidé, podporujeme týmovou práci, respektujeme konkurenci, zakládáme si na partnerství a dlouhodobé spolupráci. Do erbu bychom si dali asi tato slova: profesionalita, kvalita, spolehlivost, rychlost a efektivita.
A v klientech chceme vzbudit pocit pohodlí a jednoduchosti, kdykoli k nám zavítají.
Požadavky na zaměstnance
Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním
středoškolské s maturitou
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
nástavbové/vyšší odborné vzdělání
student vysoké školy
vysokoškolské I. stupně
vysokoškolské II. stupně
Vzdělání v oboru
Ekonomika, finance
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mírně pokročilý (B1)
Ostatní znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Pozice je vhodná pro absolventa
Ano
Inzerující společnost
Stručná charakteristika společnosti
Formou permanent placement vyhledáváme odborné pracovníky, kteří svou kvalifikací plně odpovídají potřebám našich klientů. Pro jejich vyhledání využíváme veškeré dostupné metody včetně executive search. Zaměřujeme se především na strojírenský průmysl, ale máme zkušenosti i s jinými odvětvími. V naší databázi máme přes 21.000 kontaktů na různě profilované kandidáty.
ID: 2896291
Dátum zverejnenia: 17.1.2017
2017-01-17
lokalita: Hlavní město Praha Pozícia: Klientský pracovník, Osobní bankéř, Pracovník platebního styku, Privátní bankéř, Úvěrový specialista Spoločnosť: Staff Services s.r.o.