Specialista logistiky

Trenkwalder a.s.

Místo práce
Okres Olomouc
Druh pracovního poměru
plný úvazek
Termín nástupu
01.12.2016

Informace o pracovním místě

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Vaše náplň práce
- administrativní činnosti spojené se zajištěním a řízením dopravy, objednáváním přeprav
- nahrávání a vystavování faktur
- spolupráce s dalšími odděleními firmy
- komunikace s klienty, dopravci a dodavateli

Váš profil
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxe 2 roky na podobné pozici v jiné společnosti
- znalost logistických procesů, základy účetnictví
- komunikativní znalost anličtiny nebo němčiny, polština výhodou
- uživatelská znalost PC - MS Office, program Navision výhodou
- výhodou orientace v mezinárodním obchodu se zemědělskými komoditami
- týmová spolupráce, orientace na plnění zadaných úkolů, příjemné vystupování

Naše nabídka
- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- příjemné pracovní prostředí i kolektiv
- nástup po dohodě možný ihned
- motivující platové ohodnocení
- systém benefitů, zaškolení

Informace o náboru

Pokud Vás tato pozice zaujala, prosíme o zaslání Vašeho životopisu s kontaktními údaji mailem.

Souhlasím s tím, aby společnost Trenkwalder a.s.sídlem Heřmanická 1648/5, Ostrava, spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům mé osobní údaje za účelem zprostředkování, v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“, a to až do odvolání písemnou či ústní formou. Správa a zpracování osobních údajů budou probíhat v rozsahu nezbytném pro naplnění účelu stanoveného v tomto odstavci.

Společnost, pro kterou je pozice obsazována

velkoobchod

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost působící v oblasti velkoobchodu s komoditami, hledáme vhodného uchazeče.

Požadavky na zaměstnance

Pozici vyhovují uchazeči se vzděláním

středoškolské s maturitou

Vzdělání v oboru

logistika, doprava, obchod

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Středně pokročilý (B2) nebo Německý jazyk - Středně pokročilý (B2)

Inzerující společnost

Stručná charakteristika společnosti

Společnost Trenkwalder a.s. je jednou z nejvýznamnějších personálních agentur na českém trhu.

Jako mezinárodní poskytovatel komplexních služeb v oblasti lidských zdrojů je strategickým partnerem pro klienty ze všech odvětví podnikání. Poskytuje služby v oblasti personálního řízení, lidských zdrojů a digitalizovaného outsourcingu podnikových procesů. Úspěšně spojuje lidi a firmy již více než 30 let!

Společnost se sídlem v Rakousku v současné době působí ve 14 zemích s více než 200 pobočkami. V České republice je 14 poboček (9 osobních a 5 virtuálních). Ve vedení je stálý tým zkušených lidí, kteří nabízejí ta nejlepší možná inovativní i personální řešení, aby docílili co nejefektivnějšího náborového procesu.

Výhodou společnosti je úzce spolupracující síť mezinárodních poboček a také znalost regionálních trhů, díky čemu je strategickým partnerem mezinárodních, malých a středních společností. Jsme také hrdým členem Asociace poskytovatelů personálních služeb (APPS).

Společnost můžete oslovit, ať už hledáte dočasné nebo trvalé zaměstnání. Zúčastníte se zde osobního pohovoru s personalistou, který vám ukáže nové možnosti a příležitosti. Umožní Vám co nejrychlejší vstup do nového zaměstnání do některé ze špičkových firem. Získáte standardní pracovní poměr, plně hrazené sociální pojištění, atraktivní výši mzdy a různé benefity, týkající se například vašeho dalšího vzdělávání, dovolené či zařízení k vlastnímu využití. Také vám přibyde pěkná reference ve vašem životopise a to se rozhodně vyplatí. Všechny informace pro uchazeče o zaměstnání najdete na oficiálních webových stránkách: https://cz.trenkwalder.com/

"Záleží nám na tom, aby naši kandidáti našli práci svých snů a naši klienti kvalitní zaměstnance. Lidé jsou pro nás na prvním místě."

Počet zaměstnanců

50-99 zaměstnanců
ID: 2705307  Dátum zverejnenia: 14.11.2016